Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door ws vreewijk
#51192
Hi Louis,

Dank je voor de tip:) heb jij hem al geprobeerd toevallig ?

gr Chris
Door Goris
#51195
Hallo Chris

Ja ik heb hem op mijn Tablet Android en heb hem met gelijk met chrome op de pc.Dit vraagt hij bij het instaleren. Het makkelijks is als je Gmail hebt dan is alles te koppelen zelf printen van waar ook op je printer thuis. (Cloud)
Dus incl. tabbladen enz. Wel enkele beperkingen nog bv de weersberichten van het KNMI geeft hij niet door en nog enkele dingen op mijn startpagina. Met mijn pagina waar de laatste 24 uur van de webcam van weather underground op staan ben ik noh mee bezig werkt nog niet. Verder is het de eerste versie dus nemen we nog enkele dingen voor lief.

Louis
Door reitsma1960
#51196
ws vreewijk schrijft:
OK bij mij werkt zowel de link op hwa het were;d bolletje als de directe link
ik zal mn gegevens even aanpassen op hwa

Vraag is zie je mn cam in het midden boven de shoutbox

gr Chris


Hoi Chris,

Even off topic maar denk ik voor jou goed te weten.
Ik ben er achter waarom je site bij mij geblokkeerd was. Ik gebruik het programma Malwarebytes (Anti malware). Dit programma staat goed bekend. Deze blokkeerd ook kwaadwillende websites.
Blijkbaar wordt je website of ip adres als kwaadwillend beschouwd.
Ik kon het programma je ip adres laten negeren en nu kan ik je website wel zien.

Vreemd, maar wanneer ik het heb, zullen ook anderen die het programma Malwarebytes of een soortgelijk programma gebruiken dit probleem mogelijk ook ervaren.

Dit maar even ter info. Zou niet weten hoe dit komt.

Groet,
Oebel
Door nitrx
#51198
ws vreewijk schrijft:
Simpel te controleren:

http://www.avg.com.au/resources/web-page-scanner/

mijn url intikken en je weet genoeg.

Er zal wel ergens een puntje zitten wat vreemd aandoet Ucoz is een grote speler waar ik host dus zit wel snor.
gr Chris


Ik had gisteren trouwens met de chromebrowser op mijn tablet gekeken maar die gaf de wmv stream van je webcam niet weer ...

grt Ron
Door ws vreewijk
#51199
Hoi Dank je Ron het ligt aan windows media player eigenlijk is dat al een verouderd systeem voor webcam streaming vrees dat ik moet overstappen naar yaw cam of zo
Is eigenlijk heel jammer deze is namelijk echt live terwijl andere vaak schokkerig beeld geven.

Maar ja als iedereen plug ins moet gaan instaleren schiet ook niet op natuurlijk.

Komt ervan als elke brouwser weer een andere motor gebruikt.

Ik ga me eens beraden hoe verder:huh:
Gr Chris
Door ws vreewijk
#51201
Ja Dank je,

Punt is tot nu wist ik geeneens dat sommige hem niet zien ik dacht dr staat een plug in die werkt voor firefox en chrome maar naar nu blijkt zien veel meer brouwsers hem niet
en das minder ;) hup iedereen naar ie terug :laugh: ,maar das geen optie dus pas zal het aan zien te passen.

Cheers Chris
Door nitrx
#51203
ws vreewijk schrijft:
Ja Dank je,

Punt is tot nu wist ik geeneens dat sommige hem niet zien ik dacht dr staat een plug in die werkt voor firefox en chrome maar naar nu blijkt zien veel meer brouwsers hem niet
en das minder ;) hup iedereen naar ie terug :laugh: ,maar das geen optie dus pas zal het aan zien te passen.

Cheers Chris


Met chrome desktop werkt het wel hier hoor, er wordt alleen gevraagd of je de plugin wilt uitvoeren en dat dat onveilig kan zijn(maakt mensen huiverig) ik doelde op de chromebrowser op mijn tablet die laat dus helemaal niets zien. Flash gaat binnenkort ook de stekker uit , is meen ik al gebeurt bij Apple, Silverlight wordt meen ik binnenkort ook niet meer ondersteund door Microsoft nog even en we zien nog alleen maar animated gifs :laugh: