Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door ws vreewijk
#51145
Wie kan mij op weg helpen ??

Als ik op mn android tablet mn website bekijk is mn webcam niet aanwezig:blush: ,dit komt natuurlijk omdat die in een windows mediaplayer omgeving draaid en er geen media player plugin is geinstaleerd.

Op mn tablet zit gewoon de standaard android brouwser... wie weet welke plug in app ik moet downloaden om mn webcam op mn site te zien en is downloaden/instaleren voldoende of moet er dan nog iets gebeuren ???

gr Chris
Door nitrx
#51147
Geen idee ik zie idd ook niets (wist niet dat ik zoveel wmv mis met mijn tablet) flash doet het wel, maar dat zal ook niet meer zolang duren...
Door ws vreewijk
#51150
Tja de hele website ziet er trouwens wat anders uit als onder ie9

Kun je 2 brouwsers of meerdere op android hebben net als met windows en is dr misschien een brouwser die wel werkt ???

gr Chris
Door AenG
#51151
Als je een ip-camera gebruikt dan kun je daarvoor ook een ander programma gebruiken.
Ik gebruik daarvoor IP Cam Viewer.

Mocht er thuis iets aan de hand zijn dan kan ik tegelijk alle camera's LIVE bekijken.

Gr. Geert

Bijlagen
P1020893.JPG
P1020893.JPG (55.86 KiB) 2885 keer bekeken
Door ws vreewijk
#51154
Hi Geert,

Ziet dr gaaf uit zeg,zijn inderdaad hele mooie gratis apps voor.

Maar het gaat niet om een progje om je cam zichtbaar te maken,maar om de webcam die je normaal ziet op mijn website zichtbaar te maken,die van Rik ws Spijkenisse en
die van Martijn ws Coevorden zie ik ook niet,

Iemand een idee ???

gr Chris
Door reitsma1960
#51167
AenG schrijft:
Als je een ip-camera gebruikt dan kun je daarvoor ook een ander programma gebruiken.
Ik gebruik daarvoor IP Cam Viewer.

Mocht er thuis iets aan de hand zijn dan kan ik tegelijk alle camera's LIVE bekijken.

Gr. Geert



Hoi Geert,

Bedankt. Had ik ook nog niet. Werkt perfect.

Groet,
Oebel
Door ws vreewijk
#51173
Niemand die een oplossing weet :zodat ik mn webcam zie in de standaard android brouwser ??
Od die een plug in weet die werkt vlc of zo de vraag is werkt dat automatisch met de brouwsers zoals in windows ???

En weet iemand of je in android gewoon meer brouwsers kan gebruiken ???
Zoals firfox 10 en Chroome opera mini enz

gr Chris
Door reitsma1960
#51175
ws vreewijk schrijft:
Niemand die een oplossing weet :zodat ik mn webcam zie in de standaard android brouwser ??
Od die een plug in weet die werkt vlc of zo de vraag is werkt dat automatisch met de brouwsers zoals in windows ???

En weet iemand of je in android gewoon meer brouwsers kan gebruiken ???
Zoals firfox 10 en Chroome opera mini enz

gr Chris


Hoi Chris,

Ik zie mijn pagina met mijn live webcam wel in Firefox op mijn Samsung Galaxy S2.
http://www.weerstation-marsdijk.nl/weercamera.php
Alleen even op het pijltje drukken.

Ik gebruik meerdere browsers; IE, Firefox, Google Chrome. Werkt prima.
Maar ik weet niet of dit ook werkt op een tablet.

Mvrgr,
Oebel
Door ws vreewijk
#51176
Hi Oebel,

Het punt is dat de webcam onder windows media player loopt.

Zie je mijn cam ook ????

ik zal je cam eens bekijken met mn tablet of ik hem zie

gr Chris
Door reitsma1960
#51179
ws vreewijk schrijft:
Hi Oebel,

Het punt is dat de webcam onder windows media player loopt.

Zie je mijn cam ook ????

ik zal je cam eens bekijken met mn tablet of ik hem zie

gr Chris


Ik krijg je website helemaal niet.
Ben je wel online?