Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door hvd51
#54625
Voor wat het nog waard is in deze discussie:

Als bijlage een document met daarin de settings zo als ik die heb staan in
combinatie met een TFA Primus (=WS2800) WUHU en Cumulus.

met vr gr
Harm van Dijk

Bestand is te groot voor plaatsing

hierbij een link

http://www.weerstationtzandt.nl/Instell ... tation.doc

Het hele verhaal is ook te vinden in de WIKI van Cumulus.
Door Weervrouw
#54627
Wat die dagen en maanden betreft heb ik al een andere mogelijkheid gevonden die alleen cijfers gebruikt. Dat is voor mij acceptabel en werkt goed.
Die tijdelijke inernetbestanden heb ik al verscheidene keren verwijderd. Dat is het probleem niet.
Die HTML-bestanden kan ikdus wel aanroepen in de browser maar ze bestaan niet dat is dus de discrepantie!
Door Weervrouw
#54629
Dat is inderdaad een hele stapsgewijze uitleg. Ik ga voorlopig voor puur WUHU. Hopelijk blijft de hele treat online staan zodat ik hem later nog eens na kan lopen om eventueel over te stappen naar een combinatie met cumulus.
Ik heb ook nog de mogelijkheid om customtags, of hoe dat dan ook heet in WUHU, te maken.
Ik kan in ieder geval een website maken met WUHU.
Door Weervrouw
#54631
Heb ik nog het volgende punt: alle gegevens in currdat.lst zijn array's die je kunt uitbreiden naar eigen believen. Ik heb een extended Currdat.lst aangemaakt waarin onder andere [time2] staat. Ik heb hemaangemaakt in een submap data. de gegevens uit [time2] worden netjes weergegeven in de browser maar ik kan die extended Currdat.lst echter nergens vinden en kan hem dus ook niet uitbreiden.
Door pdw112
#54638
Deze kan je ook niet uitbreiden want deze wordt door WUHU steeds overschreven.
Hij staat op de plaats die je in WUHU hebt opgegeven.
De regen onder die waar je de HW file moest opgeven.