Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door pdw112
#54549
Weervrouw schrijft:
Dat was m'n eigen schuld. De map was beveiligd. Alle stappen zijn nu uitgevoerd (nog geen ftp-actie) maar de html-pagina's worden niet aangemaakt.
In de actionfile heb ik dit staan:
template:"C:\\Program Files (x86)\\WUHU\\Templates\\wx1.txt" "C:\\Program Files (x86)\\WUHU\\HTML\\index.html"
template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx2.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx2.html"
template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx3.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx3.html"
template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx4.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx4.html"
template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx5.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx5.html"
template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx6.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx6.html"
template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx7.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx7.html"
In de ini-file heb ik dit staan:
[General Settings]
Write Extended Currentdat=1
History Hours=24
Minimum Period=300
Display Units Type=1
No Accounts Warned=0


Het klopt dat de html files niet aangemaakt worden.
Hij weet niet op welke tijden hij dit moet doen.

Hieronder jou action file met tijden.

time(00:00,23:59,@10):template:"C:\\Program Files (x86)\\WUHU\\Templates\\wx1.txt" "C:\\Program Files (x86)\\WUHU\\HTML\\index.html"
time(00:00,23:59,@10):template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx2.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx2.html"
time(00:00,23:59,@10):template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx3.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx3.html"
time(00:00,23:59,@10):template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx4.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx4.html"
time(00:00,23:59,@10):template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx5.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx5.html"
time(00:00,23:59,@10):template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx6.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx6.html"
time(00:00,23:59,@10):template:"c:\\program files (x86)\\wuhu\\templates\\wx7.txt" "c:\\program files (x86)\\wuhu\\html\\wx7.html"

de files worden nu van 0:00 uur t/m 23:59 uur om de 10 minuten gemaakt.
als je de 10 veranderd naar 1 is het elke minuut.
Verander je de 10 naar een 0 dan is het elk uur.
Door Weervrouw
#54551
Ik heb de tijd toegevoegd en op @1 gezet. In WUHU heb ik de tijd op 60 sec gezet. Er worden nog steeds geen html-pagina's aangemaakt. Vervolgens heb ik de index.html handmatig aangemaakt. De data wordt daarin goed weergegeven (op een kleinigheidje na maar dat zal wel een typefout zijn) in die pagina en elke minuut kan ik met 'vernieuwen' de nieuwe data ophalen.
Waarom die actions niet worden uitgevoerd is me niet duidelijk.
Door pdw112
#54567
Weervrouw schrijft:
Ik heb de tijd toegevoegd en op @1 gezet. In WUHU heb ik de tijd op 60 sec gezet. Er worden nog steeds geen html-pagina's aangemaakt. Vervolgens heb ik de index.html handmatig aangemaakt. De data wordt daarin goed weergegeven (op een kleinigheidje na maar dat zal wel een typefout zijn) in die pagina en elke minuut kan ik met 'vernieuwen' de nieuwe data ophalen.
Waarom die actions niet worden uitgevoerd is me niet duidelijk.


Waar heb je in WUHU 60 gezet.
Heb je in WUHU bij actions wel het vinkje gezet?
Bijlagen
Naamloos-07552dcdad305aa0cd4ea826763ebc23.jpg
Naamloos-07552dcdad305aa0cd4ea826763ebc23.jpg (68.11 KiB) 2638 keer bekeken
Door Weervrouw
#54585
Zie bijlage voor 60 en het vinkje.

Er gebeuren wel gekke dingen die iets met xml te maken hebben. Ik heb de index.html handmatig aangemaakt. Die pagina wordt prima weergegeven in de map HTML en kan ik ook openen in debrowser. De andere HTML-pagina`s zijn niet aangemaakt maar als ik in de index.html klik op de links naar die pagina`s krijg ik ze wel in beeld. Als ik de bron wil bekijken krijg ik een melding dat ze niet bestaan en iets over xml-files. Wijzigingen die ik in de html-pagina1s aanbreng worden wel in de bron weergegeven maar niet op de pagina, ook niet na refressen of rebooten.
Bijlagen
actionalarmconfig2.jpg
actionalarmconfig2.jpg (46.28 KiB) 2638 keer bekeken
Door pdw112
#54586
Wat gebeurt er als je het vinkje voor de 60 uitzet.
Deze staat bij mij ook niet aan en toch worden de html bestanden aangemaakt.
Door Weervrouw
#54610
In het log-bestand zag ik dat er een conflict was tussen de tijd in de actionfile en de tijd in het Alarm/action-scherm. Je kan die tijd dus op twee manieren opgeven, inde actionfile of in het Alarm/actionscherm. Ik heb het vinkje weggehaald en het conflict is opgelost maar de HTML-pagina's worden nog steeds niet aangemaakt. Ik had overigens ook een map data gemaakt en aangegeven dat daar het bestand Currdat.lst moet worden geplaatst maar dat wordt ook niet aangemaakt.
Door Weervrouw
#54611
Ik ben eruit maar begrijp niet hoe het werkt. Wijzigingen die ik aanbracht in de HTML-file werden niet overgenomen in de browser. Ik heb index.html daarna uit de HTML-map verwijderd. Vervolgens wijzigingen aangebracht in wx1.txt. Als ik nu de index.html (die dus niet bestaat) in de map HTML oproep in de browser, krijg ik een niet bestaand bestand te zien met alle wijzigingen die ik in de txt-file heb gemaakt. Als ik de bron wil bekijken krijg ik een scherm met de mededeling dat het bestandniet bestaat en of het aangemaakt moet worden. Dat heb ik niet gedaan. Vervolgens heb ik in de action.txt een kopieeropdracht gegeven en index.html naar het bureaublad laten kopieren. Dat voert hij keurig uit en daar is het bestand ook zichtbaar.
Ik had het idee dat het verborgen bestanden zijn maar ik kan dat niet ontdekken bij eigenschappen.

De volgende stap is om de namen van maanden en dagen als Nederlandse tekst weer te geven. Is dat mogelijk
Door pdw112
#54612
Ben de draad nu een beetje kwijt.

worden de txt bestanden nu allemaal omgezet naar html?

De dagen/maanden zou je in de txt bestanden kunnen aanpassen.
Daar zouden ze moeten staan.
Door Weervrouw
#54613
Die txt-bestanden worden blijkbaar wel omgezet naar HTML maar ik kan die bestanden nergens zien. Als ik echter in de browser C:/Program%20Files%20(x86)/WUHU/HTML/index.html invoer krijg ik het HTML-bestand wel te zien. Wil ik dan echter de bron bekijken dan krijg ik de melding dat het bestand niet bestaat????

Die maanden en dagen staan als variabelen in het tekstbestand. Hoe krijg ik die dan in het Nederlands?
Door pdw112
#54614
Als je die dagen en maanden bedoeld die zijn niet om te zetten.

Je zegt dat je de index.html in geeft dat hij deze nog wel laad.
Gooi even je tijdelijke internet bestanden leeg.

Als het goed is moeten de html bestanden staan op de plaats die je in de action file hebt gezet.