Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door tjabine
#55940
Reinhardsweersite schrijft:
Hier geen problemen, binnen 3 sec. is alles te zien.

Groet,
Reinhard
www.reinhardsweersite.nl


Hoi Reinhard,

Bedankt voor je reactie.
Inmiddels zijn alle problemen ook opgelost.
Ook werkt versie 2.2.4 veel beter dan de oude versie.

Gr Ron.
Door AenG
#55941
En nu maar wachten op de Wowza 3.0 versie die zowel flash als html-5 aan kan:) .

Dus als Flash niet beschikbaar is dan wordt automatisch de html-5 stream gebruikt.

De JWplayer 6 is er al klaar voor.

Gr. Geert
Door WeerStationWoerden
#55942
ben je ook al aan het sparen voor v3.5 ;)

AenG schrijft:
En nu maar wachten op de Wowza 3.0 versie die zowel flash als html-5 aan kan:) .

Dus als Flash niet beschikbaar is dan wordt automatisch de html-5 stream gebruikt.

De JWplayer 6 is er al klaar voor.

Gr. Geert
Door WeerStationWoerden
#55944
klopt tis echt een beetje te gek
en ja ik speur ook dagelijks de groepen na
maar nop

AenG schrijft:
Nou echt niet :)

Die lui van Wowza Media Systems richten zich met deze prijzen meer op het bedrijfsleven. De hobbyist gaat hier echt geen $995 voor neertellen.

http://www.wowza.com/pricing

Ik wacht de newsgroepen wel af.
Door dibasta
#55945
AenG schrijft:
Nou echt niet :)

Die lui van Wowza Media Systems richten zich met deze prijzen meer op het bedrijfsleven. De hobbyist gaat hier echt geen $995 voor neertellen.

http://www.wowza.com/pricing

Ik wacht de newsgroepen wel af.


Naaahhh... Geert,

Nu je je naast Davis, de Campbell hebt, moet dat er toch wel af kunnen??? hahaha..;)
niet te veel knibbelen nou hoor !!! :P

Gr,
Peter.
Door jacg
#55950
AenG schrijft:
En nu maar wachten op de Wowza 3.0 versie die zowel flash als html-5 aan kan:) .

Dus als Flash niet beschikbaar is dan wordt automatisch de html-5 stream gebruikt.

De JWplayer 6 is er al klaar voor.

Gr. Geert


Heb je de $300 dollar per jaar kostende jwplayer dan Geert?
De andere streamen geen hls, dus dan hebben de apple gebruikers er nog niets aan.

Ik heb het nu voor elkaar met twee verschillende players, vervelend is wel dat op IOS een stream niet automatisch mag beginnen.

Mensen die met een ipad, iphone mijn webcam bezoeken komen op een andere pagina uit nu, niet de mooiste oplossing maar het werkt ;)
Door AenG
#55964
Het was mij nog niet eens opgevallen dan de JWplayer Pro geen HLS ondersteund. Alleen de premium versie voor $300 per jaar.

Die prijstelling is trouwens ook nieuw, en als ik het jwplayer-forum zo eens doorlees dan loopt hierover al een uitgebreide discussie.

Die $300 is natuurlijk voor een niet commerciële website niet haalbaar, dus moeten we weer naar een andere player kijken.

Flowplayer v5 ondersteund nog geen HLS, maar misschien in de nieuwe versie.

We wachten rustig af. De vraag naar HLS zal alleen maar toenemen.
Door tjabine
#55965
Nu we het toch over JWplayer hebben.
Heeft iemand JWplayer 6 al draaien?
Ik krijg het niet voor elkaar om de stream in 6 aan de gang te krijgen.
Iemand anders wel suc6?

Gr Ron.