Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door weerzoetermeer
#42985
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Ik haak hier ff op in ....

Vanaf vorige week zaterdag tot en met afgelopen woensdag was het hier dus 4 aaneengesloten dagen 24 uur per dag Dikke Mist die s'morgens vroeg zelfs aangevroren was,

Geen Weeralarmen en geen vermeldingen en of waarschuwingen in welke vorm van media ook.

Nu is het ff in het Westen van het Land een beetje nevelig en overal in alle Media wordt dit Breed uitgemeten.

Weeralarmen en Waarschuwingen van kracht vandaag, Nou hier vandaag een schitterende zonovergoten nazomerdag met Blauwe lucht en geen spoortje van Mist en of nevel te bekennen geweest, Ondanks het Weeralarm nu, Nog steeds geen Mist in Coevorden.


Mvg

Martijn

Ws Coevorden


Waar staat er dan dat het KNMI een weeralarm heeft afgegeven vandaag?

Gr.
Thierry
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#42993
Ik bedoel de Code geel voor alle duidelijkheid en alle aandacht in de media zoals teletext en Journaals,Het barste van de waarschuwingen voor mist gisteren terwijl hier afgelopen week 4 dagen achtereen mist was 24 uur per dag en er geen enkele aandacht aan werd geschonken.

Dat steekt mij :angry:
Door Overijse
#43000
Ik vind die mist wel grappig op het ogenblik, bekijk net mijn webcam vanop het werk, en daar schittert de zon à volonté. Ikzelf zit 15 km verder en hier zie je nog geen 100 meter ver.

Grtz
Kris
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#43099
Na ff een mail gestuurd te hebben aan Teletext telt het Noorden en Oosten nu dan toch eindelijk mee in de Waarschuwingen :laugh: ;)

Bijlagen
text_mist_oosten_2.JPG
text_mist_oosten_2.JPG (52.82 KiB) 2093 keer bekeken
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#43100
Door hanszzz
#43101
whoehaahahaaahhaaaaa die goed :laugh: :laugh: :laugh:
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#43102
[img size=500]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/1322060758Ntext_Mist_oosten_klein.JPG[/img]
Bijlagen
1322060758Ntext_Mist_oosten_klein.JPG
1322060758Ntext_Mist_oosten_klein.JPG (45.4 KiB) 2093 keer bekeken