Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door osjohn
#4272
Wat mij opvalt is, met zoveel techneuten aangesloten op dit forum zijn er toch veel onbeantwoorde vragen wat dit forum zeker voor beginnenlingen niet zo intersant maakt.

John van Os
Door wslangerak
#4273
Kun je misschien iets specifieker zijn John? Op welke vragen heb je geen antwoord en in welke groepen staan die vragen?
Door osjohn
#4274
Kees

Bv. WSwin, regenhoeveelheid instellen.
Weatherlink, Jaaroverzicht of te wel het een copy maken van de E-prom van de Vantage weather Envoy en die weer invoeren in de softwareprogramma's.

Hier op dit forum zit een enorme NouHou maar of ze nemen de tijd niet om iemand te helpen met de hobby, of ze denken ( ze zoeken zelf maar )

Groeten John van Os
Door osjohn
#4275
Ik heb zojuist een nieuwe energiezuinigge computer gebouwd, de Intel DG945GCLF met de Atom processor.
Totaal zonder beeldscherm verbruikt hij 22 watt maar moet al de gegevens handmatig invoeren, is toch leuk dat je de regengegevens van 2008 kan zien.

Misschien zijn het onmogelijke vragen maar dat is mijn hobby.

John van Os
Door wslangerak
#4276
OK, duidelijk John! En onmogelijke vragen bestaan niet denk ik, 't is maar net of er iemand is, die het antwoord weet.

Ik denk dat men zeker de moeite wel neemt om de vragen te beantwoorden. Dat is toch uiteindelijk onder meer het doel van dit forum. Natuurlijk zitten hier veel mensen die gewoon hun dagelijkse bezigheden hebben en niet altijd achter de PC (kunnen/willen) zitten. Maar onwil is het niet denk ik.

Misschien dat je "oproepje" hier nu wel resultaat heeft. Helaas kan ik je met deze onderwerpen niet helpen, want ik weet niks van WSWin en Weatherlink.

Nou, ff afwachten maar... Succes!
Door wthus
#4280
Hier op dit forum zit een enorme NouHou maar of ze nemen de tijd niet om iemand te helpen met de hobby, of ze denken ( ze zoeken zelf maar )


Of ze weten het antwoord ook niet, dat kan ook nog toch? :huh: :dry:
Tis dan onzinnig om te melden "ik heb geen idee!"
Door Meteo Simpelveld
#4288
osjohn schrijft:
Kees

Bv. WSwin, regenhoeveelheid instellen.
Weatherlink, Jaaroverzicht of te wel het een copy maken van de E-prom van de Vantage weather Envoy en die weer invoeren in de softwareprogramma's.

Hier op dit forum zit een enorme NouHou maar of ze nemen de tijd niet om iemand te helpen met de hobby, of ze denken ( ze zoeken zelf maar )

Groeten John van Os

Goedemiddag John,

Ik werk hier niet mee, dus ik kan je niet helpen.

Groet Bert
Door Eckie76
#4300
osjohn schrijft:
Kees

Bv. WSwin, regenhoeveelheid instellen.
Weatherlink, Jaaroverzicht of te wel het een copy maken van de E-prom van de Vantage weather Envoy en die weer invoeren in de softwareprogramma's.

Hier op dit forum zit een enorme NouHou maar of ze nemen de tijd niet om iemand te helpen met de hobby, of ze denken ( ze zoeken zelf maar )

Groeten John van Os


Ik weet wel een en ander van WS Win, maar ik heb het erg druk met mijn aannemersbedrijf, zelfs nog te weinig tijd soms om eens lekker lang op de wc te zitten :)

Wat moet je precies weten met de regenhoeveelheid?
Door osjohn
#4305
Hallo Eckie

Kijk je naar mijn weerpagina http://home.planet.nl/~osjohn/weermap/index.html zal je zien dat de WD-live het regenoverzicht jaar/maand/week goed aangeeft, omdat ik die zo opnieuw heb kunnen invoeren.
Bij WsWin staat die niet goed en kan hem ook niet herstellen zo dat hij de juiste waarde aangeeft.
Het rare is dat de Vantage Envouyer in WsWin wel goed aangeeft, als ik dan op weerstation/Aanpassingen/Luchtdr./Regen/ET klik geeft hij alles goed aan maar het programma neemt dat niet over.

Zelf ben ik transporteur maar wel erg aktief in het weergebeuren.

John van Os