Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door weerstation
#43505
Het is altijd goed om over het voorkomen van diefstal na te denken. Ik begrijp het nut van de beveiligde moeren echter niet zo. Met een boutenschaar knip je de "gebogen draadeinden" zo door.
Door AenG
#43509
weerstation schrijft:
Het is altijd goed om over het voorkomen van diefstal na te denken. Ik begrijp het nut van de beveiligde moeren echter niet zo. Met een boutenschaar knip je de "gebogen draadeinden" zo door.


Waarom zou je ramen en deuren van je huis beveiligen? Als ik een baksteen door een ruit gooi dan ben ik binnen!

Met grof geweld krijg je alles open, maar je maakt het ze wel lastig.
Door Weerstation Kaatsheuvel
#43510
AenG schrijft:
weerstation schrijft:
Het is altijd goed om over het voorkomen van diefstal na te denken. Ik begrijp het nut van de beveiligde moeren echter niet zo. Met een boutenschaar knip je de "gebogen draadeinden" zo door.


Waarom zou je ramen en deuren van je huis beveiligen? Als ik een baksteen door een ruit gooi dan ben ik binnen!

Met grof geweld krijg je alles open, maar je maakt het ze wel lastig.
@Geert helemaal mee eens. Groet, Hans ;)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#43511
Weerstation Gestolen ....mmmm

.........en Speedy kreeg er 1 opgestuurd per post....mmmmmm

......Zou de Dief berouw hebben gekregen en de ISS willen terugsturen, Maar dat per ongeluk naar Speedy hebben gedaan????


Whahahahah...:silly:

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden
Door AenG
#44014
De bestelde moeren zijn deze week eindelijk binnengekomen. Ik had RVS M6 en M8 moeren nodig, dus voor elke maat een bijpassend bitje.
De moeren en bit zijn niet goedkoop, en dat is maar goed ook. Anders had iedereen dit in zijn gereedschapskist liggen.

Serieuze geïnteresseerden kunnen mij een PM sturen voor prijzen en verkoopadressen.

Gr. Geert

Bijlagen
P1020651.jpg
P1020651.jpg (38.04 KiB) 10341 keer bekeken
#74958
AenG schreef: 10 dec 2011, 10:47 De bestelde moeren zijn deze week eindelijk binnengekomen. Ik had RVS M6 en M8 moeren nodig, dus voor elke maat een bijpassend bitje.
De moeren en bit zijn niet goedkoop, en dat is maar goed ook. Anders had iedereen dit in zijn gereedschapskist liggen.

Serieuze geïnteresseerden kunnen mij een PM sturen voor prijzen en verkoopadressen.

Gr. Geert
Ik heb ook een vantage pro nu, en wilde deze ook beveiligen. Nu heb ik als probleem dat de u beugel die meegeleverd wordt met een M7 geleverd wordt. Heb jij toevallig ook een andere u-beugel gekocht om het station te bevestigen? En tips waar ik die kan bestellen?