Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door forsurh
#6899
Ik heb jaren bij Planet gezeten en zeer tot mijn tevredenheid.

Nee, met de hoeveelheid data die ik heb gebruik ik geen aparte host, maar gewoon de standaard webruimte.

Na de overgang na KPN (was eigenlijk al Planet) ligt de homepageserver er gemiddeld 1x per maand uit.:angry:

Wie kent deze problemen ook. Daarbij zoek ik niet de reactie dat ik beter op een eigen server of andere provider kan gaan, maar puur deze vraag, ofwel wie er ook bij Planet/KPN is.

Of ben ik een van de weinigen met dit probleem.:S

KPN beweerde dat home.planet.nl niet meer bestond. Rara na een uur bellen bestaat het wel weer.

Vreemd...

Graag jullie reacties.

Groeten,

Wisse van der Velde

www.weerstation-grootegast.nl
Door wslangerak
#6903
Hoi Wisse,

Ik zit ook al sinds WorldAccess (da's lang geleden...) bij Planet/KPN.

De homepage gebruik ik nauwelijks, maar ik weet wel dat het enige verschil zit in de "tilde" voor je gebruikersnaam.

Dus het was home.planet.nl/~pietjepuk

en het is nu home.kpn.nl/pietjepuk

Maar ze werken allebei nog steeds.

Als je destijds een eigen domeinnaam hebt gekoppeld aan je homepage wordt je nu automatisch doorgelinkt naar de kpn pagina.

Dus heb je bijvoorbeeld www.pietjepuk.nl gekoppeld aan je planet homepage wordt je nu geredirect naar home.kpn.nl/pietjepuk

Groeten.
Kees.

PS pietjepuk is natuurlijk een voorbeeld, maar hij bestaat echt en is te koop :dry: :blink: ;)
Door forsurh
#6904
Ja klopt, dat had ik reeds ontdekt, ze zijn beide hetzelfde.

Maar wat me dan tegen de borst stoot is dat KPN alles ontkent en dat het probleem echt bij mij ligt.

Hoe kan het dat het hele systeem het dan na 2 uur wel weer doet. Ik kon vanochtend niet op mijn site, maar alle andere internetsites wel...

Dit zowel ftp als http niet....Blijft voor mij een raadsel.

En ja , worldacces ken ik ook nog wel...Ook nog een tijdje compuserve gedaan.

Wisse
Door osjohn
#6907
Ik heb 3 maanden geleden contact gehad met KPN over de traagheid en onberijkbaarheid van de 50MB homepagina en kreeg als andwoord dat het een service van KPN was naar hun klanten en niet hun prioriteit was om die klachten op te lossen.
De tweede klacht van mij was, mijn abo incl. telefoon koste mij 90 euro per maand bij Planet en haalde de downloadsnelheid bij lange niet waar ik al twee jaar met hun in contact hierover was, nu het KPN geworden is heb ik weer gebeld en de puntjes op de i gezet met als resultaat dat de wijkcentrale de downloadsnelheid niet aan kon en dat ze pas nu mijn abo aanpaste naar 50 euro en er verder niets veranderde.

Ik geef het advies voor degene die bij Planet zitten om eens goed na te gaan of het abo wel klopt en je nu bij KPN niet goedkoper kan, een telefoontje kan je veel geld besparen.

Door de problemen met KPN,s homepagina heb ik elders voor 29 euro/jaar en 500MB homepagina webruimte afgehuurt.

John van Os