Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door westkapellegek
#55814
Sinds enkele maanden draait er in testversie (dus nog niet op de site zichtbaar) een nieuwe weercamera. Deze hebben nog geen super bijzondere beelden opgeleverd, tot woensdagavond 13-02. Uit meldingen bleek dat er een vuurbol was waargenomen rond kwart over 10 boven Zuid-Nederland, van west naar oost. Diezelfde avond heb ik de beelden van de camera teruggekeken, en daar stond inderdaad een vuurbol op. Via via had ik toen al te horen gekregen dat het ging over de verbranding van een rakettrap van een Soyuz bevoorradingscapsule voor het ISS: erg bijzonder dus!

Direct heb ik de beelden die ik op de monitor zag, opgenomen met m'n iPhonecamera en deze op internet gezet. Dit bleek een regelrechte hit! Meerdere media zijn geïnteresseerd gebleken in deze beelden. Naast deze eerste beelden heb ik eergisteren ook de originele beelden online gezet. Omdat ik ze hier niet zichtbaar krijg dan maar een linkje naar mn site waar ze het wel doen als het goed is:
http://www.alweeronline.nl/rss-weernieuws/430-deel-russische-raket-verbrandt-voor-oog-van-de-camera

groeten,
Niek
Door westkapellegek
#55816
zie ik nu ook...Heb gewoon een link naar youtube ingevoegd maar die wil het niet doen...Even verder puzzelen, hoop het zsm opgelost te hebben natuurlijk :-))

edit: oplossing gevonden, even een linkje geplaatst naar mn site waar de filmpjes het wel doen

gr Niek
Door westkapellegek
#55838
Snarf2000 schrijft:
Dat is echt een "lucky shot"

De bestelling voor een hagelnieuwe Davis is de deur al uit? ;)

grt Frans


Over de prijs ben ik nog in onderhandeling met een provinciale omroep, maar of ik daar een davis uit kan slepen weet ik nog niet! hoop op het beste natuurlijk haha. En met de reclame op youtube zelf heb ik inmiddels ook al 2euro verdiend ;-), dus daar zal het niet aan liggen.

gr Niek