Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Gebruikersavatar
Door wvdkuil
#71971
Ik probeer vragen te beantwoorden, maar de hoeveelheid reclame in en tussen de berichten maakt het onmogelijk.

Vanochtend in 1 bericht 4 reclame blokken.
Zo kan je toch niet met elkaar communiceren?
Getest met FF , Safari en Chrome op iPad en Mac.
Wim
Bijlagen
hwa.jpg
hwa.jpg (181.04 KiB) 11458 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door wvdkuil
#71973
Of de stations pagina van Herent, wie ziet door de advertenties de informatie nog?
Daar haken bezoekers toch op af?

Wim
Bijlagen
hwa2.jpeg
hwa2.jpeg (278.81 KiB) 11451 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door baroman
#71976
Helemaal mee eens Wim

Waardeloos om naar te kijken, hier moet Luc echt wat aan doen. En ook nog dubbele reclame verder ziet HWA 2.0 er wel leuk uit. Kan Luc de reclame niet onderaan de pagina zetten dat scheelt een hoop scrollen. ;)

Groeten Ronnie..
#71979
Ja, jammer. Met dikke reclame tussen elke regel is het topic zo goed als onleesbaar geworden.
Je moet goed kijken om te zien welke link nou wel of niet bedoeld wordt.
Gebruikersavatar
Door wvdkuil
#71981
JPC schreef: 08 mar 2020, 19:31 Ik klaag niet. Een adblocker en je hebt nergens meer last van!
Sorry, maar uw reactie slaat dus helemaal nergens op.
We hebben deze discussie een paar jaar geleden al gevoerd.
--
Bijna niemand wilde via een abonnement in de kosten mee-betalen. Dus moesten er wel reclames getoond worden om een klein beetje de kosten die Luc maakt te compenseren. Er werden zelfs door diverse deelnemers berekeningen gemaakt hoeveel dat zou opbrengen. En of we niet gewoon telkens ook op een reclame moesten klikken.
--
Ik klaag nu wel omdat ik nu verplicht ben een blocker te installeren om de teksten van berichten te kunnen lezen. Het is opeens sinds een paar dagen uit de hand gelopen. En daar moet Luc iets aan doen.
--
Het HWA forum is zeer waardevol en we kunnen het niet missen.
Maar de deelnemers willen er niet direct voor betalen, jammer maar waar, dus moeten er wel advertenties zijn om in ieder geval een deel van de kosten te dekken.
--
Helaas denkt men te vaak dat alles wat op het internet getoond wordt gratis moet zijn. En hoe meer advertentie-blokkers we met zijn allen gebruiken, hoe meer advertenties er getoond moeten worden om uit de kosten te komen.
--
Of hoe meer waardevolle websites er achter een betaal muur verdwijnen
--
Wim
--
P.S. Met de -- regels probeer ik uit of Google ad-sense wellicht geen ruimte maakt voor een advertentie.
Gebruikersavatar
Door JPC
#71982
Ik had in het verleden ook reclame op mijn site via google AdSense. Dat was toen best lucratief. Maar de opbrengsten zijn steeds lager geworden. Ik ben er mee gestopt. Door die lage opbrengsten krijg je nu dus door reclame vergeven websites die wel vragen om een blokker.
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#71983
De combinatie van de server-template voor HWA2.0 met Google AdSense behoeft duidelijk een aanpassing.
Gebruikersavatar
Door overijse
#71990
Hoi iedereen,

Dit werd aan Luc overgemaakt, om dit aan te pakken.

Vermoedelijk is dit google zelf die de plaats opvult met automatische advertenties zelfs waar er geen advertentiecode staat.

Vroeger mocht van van de grote G max 3 advertentieblokken hebben per pagina, maar vermoedelijk hebben ze door de GDPR veel inkomsten verloren waardoor ze hun regels hebben aangepast en ze zelf Autoads voorstellen om in je pagina te verwerken. Maar soms leiden deze autoads tot een overkill zoals hierboven werd aangehaald.

Persoonlijk ben ik niet tegen advertenties, maar niet van die autoads die teksten van leden volschilderen met reclame waardoor je de context van het topic uit het oog verliest.

PS : op dit ogenblik zie ik enkel Ads tussen de antwoordblokken, niet in de teksten. Misschien heeft Luc al ingegrepen.

Grtz
Kris