Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#75218
Het ‘eigen geknutsel’ met EWN-software genoemd in mijn bericht van vorig jaar augustus levert door mankeren van de koppelingen naar de EWN-site niets bruikbaars meer op:
- egaalgrijze kaart
- voor de predictie-strip een melding 301 dat koppeling permanent is verplaatst.
Rondstruinend op de EWN-website zelf zie ik alleen nog wat beelden rondom de locatie van de beheerder, niets verschuifbaar naar ‘ elders’.
Bij weerstations Assen en Leuven lijken op hun websites de EWN-temperatuurkaarten nog in orde:
misschien kunnen zij hints geven hoe we vergelijkbare opzetten kunnen maken voor websites van HWA-leden?
Gebruikersavatar
Door wvdkuil
#75219
Toulon7559 schreef: 07 feb 2024, 08:45 . . .
Bij weerstations Assen en Leuven lijken op hun websites de EWN-temperatuurkaarten nog in orde:
misschien kunnen zij hints geven hoe we vergelijkbare opzetten kunnen maken voor websites van HWA-leden?
Hallo iedereen,

Het is me niet duidelijk wat / wie met "Leuven" wordt bedoeld.
Maar mijn website https://weer.sluispark.be/ gebruikt de "stations" kaart en de 2016-EWN-forecast met PHP 7.x

Bijgevoegd een zip van de voor PHP 8.2 geschikte scripts, zie screenshot van de 2 verwachtingen en de stations pagina

Nog wat opmerkingen:
Er zitten veel "verborgen" fouten in de scripts. Dus de PHP error log kan snel vollopen.

De kleine SVG-tjes woren m.b.v. een font opgehaald.
-> dat gaat heel vaak fout http://static.nordicweather.net/fonts/w ... t-2.0.woff

Succes,
Wim
Bijlagen
(333.81 KiB) 50 keer gedownload
Schermafbeelding 2024-02-07 om 14.13.14.jpg
Schermafbeelding 2024-02-07 om 14.13.14.jpg (261.33 KiB) 1015 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#75220
Wim,

;) Met ‘Leuven’ kunnen we niet anders dan jou bedoelen (als originator van de Leuven-template en als beheerder van Leuven-Sluispark).
Dank voor je snelle reactie: kunnen we daarmee aan de gang om te proberen weer zinvolle/gevulde EWN-plaatjes te krijgen.