Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wsp
#2681
Dat bedoel ik, heb die ellende ook allemaal gehad, daarom ben ik overgetsapt op eigen hosting. Dan kan ik niemand de schuld geven van uitval, nu ligt het helemaal in mijn eigen hand. Ik persoonlijk vindt die Servage nog veel's te duur, maar dat is mijn mening. Wat ik vaak hoor is dat de service van ons perfect is, gewoon lekker en geen dure nummers. Voordeel wat wij ook hebben is dat we maar een aantal klanten pakken op een server, we belasten de server's niet tot het maximaal, zodat iedere site perfect blijft werken. Met die goedkope Hosting heb ik hele rare ervaringen. Ik durf te wedden dat als je er maximaal filmen erop zet, dat je opeens maar 500 mb als ruimte hebt. Bij ons zie je dat wat je daad werkelijk hebt, niet meer en niet minder. Ons voordeel is ook dat de server's in Amsterdam staan, dus voor NL gebruikers altijd de optimaalste verbinding. Nu lijkt dit wel reclame voor me zelf, maar dat is dus niet zo, wij zijn eerlijke mensen en doen dit puur uit hobby en niet om geld te verdienen, dan krijg je een heel andere server dan de geld jongens, die duwwen maar vol. Trouwens ons motto is ook alles mag, niksmoet en alles is bespreekbaar, maak het wel bekend bij ons wat de wensen zijn.
De klanten die we hebben zijn dik tevreden. Het moet leuk blijven en betaal baar blijven en de service mag niet achter uit gaan of slecht worden, voordeel het zijn niet onze inkomsten, wij hebben gewoon een fultime baan erbij.

sisweb

sis staat voor Sasha Internet Service.
Door Willy Peters
#2682
Hallo Keesweer,

Kijk ook eens bij www.one.com Ik heb dit sinds vorig jaar mei afgesloten en ben super tevreden. De kosten voor het eerste jaar bedragen 33,= incl. BTW en de jaren daarna 21,= excl BTW. En niet onbelangrijk, hele goede service en ze reageren heel snel op een mail. Onbeperkt dataverkeer. ik heb een abo van 1000MB. als je op mijn website kijkt kun je wel inschatten of je hier genoeg aan hebt. Ik heb nu 80MB in gebruik en er zijn nog een paar pagina's in gebruik die geen link op de website hebben. Zou je over de 1000MB heen gaan krijg je altijd een berichtje. Echt een aanrader.

www.meteowijchen.nl