Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteonoord
#13363
Ruim een jaar geleden heb ik al eens een vraag gesteld i.v.m. WeatherLink en de Nederlandse taal.

Ik ben nu bezig een ticker in Weatherlink te maken hetgeen mij redelijk lukt. In deze ticker wil ik ook graag de Tag gebruiken maar die is er niet in het Nederlands bij mijn weten.

Ik zou die verwachting cq. voorspelling graag in het Nederlands hebben dat wil zeggen de vertaling heb ik wel maar om die dan in de ticker te krijgen is het probleem.

Is er iemand van de collega’s die dit probleem wel heeft opgelost ?

Ik hoor het graag.

Groet,

Bert J. Van Bergen
Door tjabine
#13365
Hoi ik ben daar ook mee bezig geweest, maar dat gaat je niet lukken in die ticker!
Op geen enkele wijze, ben daar erg lang mee bezig geweest zonder reseltaat.
En die vertaling waar heb je die gevonden?
Misschien heb ik daar nog wat aan?

Gr Ron.
Door Meteonoord
#13366
tjabine schrijft:
Hoi ik ben daar ook mee bezig geweest, maar dat gaat je niet lukken in die ticker!
Op geen enkele wijze, ben daar erg lang mee bezig geweest zonder reseltaat.
En die vertaling waar heb je die gevonden?
Misschien heb ik daar nog wat aan?

Gr Ron.


www.ekopower.nl/pdf/Forecast-NL.PDF

Succes

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
#13368
tjabine schrijft:
Die is maar half compleet!


We hebben het toch wel over de forecast ( )
nietwaar ?

Laat mij de andere, ontbrekende voorspellingen dan even weten.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door osjohn
#13376
De Forecast staat in de Vantage firmware, Werner Krenn heeft hem in het Duits kunnen veranderen.

Ik ben er een jaar geleden mee gestopt, had de firmware vertaald maar kreeg de upload naar de Vantage niet goed draaien.

John
Door Mike
#13790
tjabine schrijft:
Die is maar half compleet!


Ik gebruik dit script ook, maar mis nog een paar vertalingen, weet iemand al of dit compleet is?