Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door FlakkeeWEER
#3585
Ben ooit bezig heel primitief bezig geweest om in de exe file de grafieknamen te vertalen. Dit is me toen na veel proberen voor een tweetal grafieken gelukt, als het aantal karakters maar niet wijzigd. Maar ik ga er zeker niet verder mee, en raad het ook niet aan. Dan de engelse leerboeken maar weer in. Hetweeractueel heeft het veel slimmer opgelost...
Door nolversteeg
#21571
Hallo Meteovrienden,
Ik heb ook al enige tijd een voorbeeld van de Davis Monitor draaien op mijn website, wat wel enige problemen met zich meebracht. o.a php scripting , met behulp van het voorbeeld val Luc is het al iets geworden , Ook de vertaling van het ingebouwde weerbericht is redelijk gelukt maar met de volgende getoonde string kan mijn vertaling even niets mee, misschien is Davis al een beetje aan het vertalen geslagen $forecast = " Mestly cloudy and cooler. Precipitation likely. Windy with possible wind shift to the W, NW, or N. ";?> Ik heb zo het idee dat het "Mostly" moet zijn. Dus een aanvulling op de bovenstaande Zip File als het in iedere "Davis Vantage Pro" voorkomt uiteraard.

Groeten Nol
Meteo Eersel
www.nolversteeg.nl