Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door keesweer
#19521
Halo allemaal, ik heb een probleem dat de gif plaatjes niet meer actueel zijn in de
Current_Monitor.
Weet iemand in welke file deze gif plaatjes staan, of waar WL deze vandaan haalt bij
het aan vinken in de internet settings.

Groetjes kees
Door Reinhardsweersite
#23243
Ha Kees,
Ik hoop dat je er inmiddels achter bent gekomen. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de gif plaatjes gecopieerd en ze in het raamwerk van weatherlink geplaatst. Weet jij hoe ik de gegevens die allemaal naast de gif plaatjes staan, zoals temperature 20, gelijk staan met de gif plaatjes met gelijke gegevens?
Zie mijn weersite: www.reinhardsweersite.nl De lichtkrant met gegevens krijg ik ook niet actueel. Heb jij een idee? Alles loopt bij mij via kpn homepage.

GRoet, Reinhard
Door nolversteeg
#23247
Hallo Kes en Reinard,

De gif plaatjes staan kant en klaar in de directory programfiles weatherlink jouwsite images profile 1..8 dat de plaatjes niet juist zijn kan komen doordat er niet voldoende tijd voor is om deze te actualiseren .

groeten Nol
meteo eersel
www.nolversteeg.nl
Door nolversteeg
#23248
Het lijkt er bij reinard meer op dat de current_monitor.htx file problemen heeft de gif plaatjes lopen volgens mij wel .
groeten Nol
Door pa3hio
#24424
Reinhard, hoe krijg jij die weersvoorspelling in jouw ticker? balk? (gele balk) Bij mij zie ik daar alleen de min. en max. waarden in het engels.
Door Reinhardsweersite
#38933
Ha Robert,:(

Sorry, sorry. Ik zie nu pas ( 11 maanden geleden) dat je met een vraag zat over de licht krant ( gele balk). Je kan deze codes gewoon wijzigen in de tekst die je maar wil hebben, je moet dan wel tussen de " " blijven. Codes zijn nogal gevoelig, dus let erop dat je verder niets wijzigd, anders ben ik bang dat de gele balk het niet meer zal doen.
Ik hoop dat je na 11 maanden het al hebt uitgevonden. :blush:

met een aardige groet,
Reinhard;)

PS. Ik zal even kijken naar je site.