Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wthus
#20233
Inmiddels zijn we 24 uur verder en WL slaat de gegevens nu wel weer gewoon op in het nieuw aangemaakte, schone 2010-02.wkl bestand. Dit zal er dus wel op duiden dat het bestand op de een of andere manier beschadigd is geraakt waar de data van 1 februari tot gisteren in werd opgeslagen. Heb voor verwijdering uit de map dit bestand gekopieerd, maar kan er niets mee (niet uitleesbaar). Ergens ben ik op het punt aanbeland van "ach, laat maar... die twee weekjes" ;)
Door SpeedyGJ
#21169
Ik heb mijn datalogger gister t/m vanmorgen uit de console gehad, dit om de vreemdste waardes weg te laten. Nu wordt er indd niks opgeslagen, morgen zou alles moeten werken. Ik denk dus dat het iets met de datalogger te maken heeft.
Door SpeedyGJ
#21349
Het wil bij mij niet meer lukken om nog gegevens binnen te halen.

Actuele gegevens gaan wel door maar wat ik ook doe, niks lijkt het nog te willen opslaan.

.wlk bestanden weg gehaald.
Nieuwe station aangemaakt en daar alles in laden.
Andere weatherlink die hier nog op stond wil niet de actuele gegevens binnen halen.

Kortom ik loop al paar weken achter :( iemand enig idee?

Edit:
Hij haalt wel elke keer data binnen maar slaat niks op, ook maakt die geen .wlk bestand aan.