Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Bernez
#20557
Ik heb geprobeerd om een scriptje in een bericht te plaatsen (netjes tussen de code tags). Als ik op voorbeeld klik dan ziet t goed uit, maar als ik op doorgaan druk krijg ik de melding "Forbidden Access" en dan kan ik opnieuw beginnen. Iemand een idéetje ??? Luc ???


Code: Selecteer alles
test 1 2 3 4 5


Mod: lijkt toch te werken. Was de code niet te lang?
Door Bernez
#20558
Omdat ik de Beaufort aanduiding bij de templates van Weatherlink mis, heb ik een kleine JavaScript voor gebakken.
Zie bijlage: Beaufort_script.TXT

Bernez
Door wslangerak
#20560
Probeer het nog eens als je wilt. In je eerdere bericht ontbrak de file-tag aan het begin.
Door Bernez
#20561
Nogmaals:

C:\\Program Files\\WeatherLink\\Fonteink\\Templates\\Beaufort_script.TXT [/file]
Door Bernez
#20562
Ik zet wel de
Code: Selecteer alles
[file] tag
vooraan !

Ik krijg deze foutmelding als ik verstuur:
"Alleen bestanden inzenden van type:\\n zip, txt, doc, gz,tgz
Het bestand is niet geplaatst. Probeer het nogmaals of pas het bericht aan"

Help, hoe plaats ik een bijlage ???
Door wslangerak
#20563
Hmmm, gaat dus nog niet goed....

Even de procedure doorlopen.Hieronder klik je eerst op "Bladeren" bij "Kies bestand als bijlage". Dan ga je op je schijf naar het juiste bestand. Als je dat hebt gekozen klik je op de button "file" ernaast.

Ik zal even een bestandje meesturen als test:

Bijlagen
(24 Bytes) 188 keer gedownload
Door wslangerak
#20564
Probeer de filenaam eens te wijzigen zonder _ (underscore) ertussen en met txt als kleine letters?
Door Bernez
#20566
:woohoo: Het werkt !!!

Thx voor de hulp (weet jou naam niet). Het lag zoals je zei waarschijnlijk aan de bestandsnaam.

Bernez