Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Goris
#25267
Hallo,

Ik heb een Davis Vantage Vue. De gegevens worden verwerkt door Weatherlink 5.9.2

Nu is mijn vraag of er een formule is om de windsnelheid om te zetten naar windkracht (bft)en dat ik die kan gebruiken om op de site te zetten.
Ik heb lang gezocht op het net maar kan wel omgekeerd vinden. In Weatherlink kan ik het niet vinden of ik zie iets over het hoofd.

Bij voorbaat dank

Louis
Door Mike
#25268
Nou ik probeer hier het html script te plaatsen maar krijg de melding "forbidden access" :blink:
Ook een PM met het script sturen geeft deze melding :S

Nog eens proberen.............
Door Mike
#25271
Nog even iets anders, ik zie wat info staan over je computer (zie afbeelding hieronder), niet zo slim want je gehele serienummer van windows XP staat nu online en kan door andere mensen gebruikt worden ;)

Afbeelding verwijderd
Door Overijse
#25282
Lol, dus wordt het serienummer nogmaals op een openbaar forum gesmeten ook. Ook niet zo slim.

Grtz
Kris
Door weerzoetermeer
#25284
Dit is inderdaad niet handig. Ik heb het bericht van Mike even aangepast.

Gr.
Thierry
Door Mike
#25287
Ja sorry, klopt, was idd ook van mij niet zo slim, gelukkig waren jullie vanmorgen wat wakkerder dan dat ik was ;)
Door Goris
#25295
Alle excusses aanvaard op de site is het ook verwijderd. Blijft nog wel mijn eerste vraag open staan...En waarom de PM niet werkt.

Louis
Door Mike
#25296
Goris schrijft:
Alle excusses aanvaard op de site is het ook verwijderd. Blijft nog wel mijn eerste vraag open staan...En waarom de PM niet werkt.

Louis


Ik heb je een E-mail gestuurd Louis met het script.
Dat het niet via PB ging kwam denk ik omdat ik te veel tekens had geplaatst in het bericht.

Groeten, Mike.