Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door verhoevenm
#25908
Hallo heren, of misschien dames er zouden toevallig weeramateur zijn.
Ik zelf heb nogal een probleem wat het plaatsen van weerstation op het internet.Ik bezit het station vantage pro plus. Daar een cd met het software Weatherlink 5.8.3 bij gelevert.Ik heb een tijdje met cumules zitten stoeien, overgens een prima programma, alleen regen aanwijzing week nog al af,te opzichte af van de aanwijzing op consool.
Dus ben ik begonnen met het instaleren van het software weatherlink.Ik heb beschrijving uit Delfzijl proberen op te lossen. Maar ik denk dat oude software is 5.1 of zo iets Ik krijg wel iets op de server tezien maar wat ik te zien krijg blijft vast op de server Mischien dat er iemand weer hoe je dit op lost.
ik het server adres maar even doorgeven. ik moet wel vertellen dat beeld niet verandert www.martienverhoeven.nl
Ik wacht maar op reaktie. de groeten van verhoevenm
Door jango
#25911
Hallo Martien

Dit item staat in het verkeerde categorie het met staan in Weatherlink software.
Graag hier volgende keer rekening mee houden in welke categorie je je vraag moet plaatsen.

H.H. moderatoren even verplaatsen graag.

Antwoord op je vraag/probleem.

Het instellen van Weatherlink voor upload naar je website moet toch echt wel lukken als je de aanwijzingen van Meteo Delfzijk toepast.
Het moet nog staads op dezelfde manier als bij software 5.1.

Als je de instellingen zoals aangegeven uitvoert dan moet het op je site aanwezig zijn na de upload.

- Veranderen de bestanden die je upload wel op je PC ?
- Voert Weatherlink wel upload`s uit, het kan zijn dat het stopt na het binnenhalen van de data (kan komen doordat de firewall op je pc de data transfer blokkeert.
- Staan de bestanden die je wil uploaden wel in de goede map, deze moet zijn templates.

Succes