Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Zaferr
#29637
Goedenavond weerliefhebbers!

Allereerst natuurlijk nog de beste wensen, en al het goeds toegewenst in 2011.

Ik werd zo langzamerhand knettergek van mijn Asus EEE Box. Zo traag als je je maar kan bedenken, en veel vastlopers etc. etc.
Nu ben ik vanmiddag naar de Media Markt geracet en heb voor €30,- een extra GB'tje erbij gepropt om op een totaal van 2GB RAM-geheugen te komen. Wat kleine aanpassingen gedaan, opnieuw opgestart en voilà! Hij draait nu een stuk soepeler, upload van Weatherlink is een stuk rapper, en hij is tot nu toe nog geen een keer vastgelopen. (normaliter 2-3x op een dag) Iedereen die er last van heeft bij de Asus EEE Box zou ik het ook aan kunnen raden om deze aanpassing toe te passen. Voor meer info kun je me natuurlijk even PM'en.

Groetjes,
Een inmiddels vrolijke Zafer :P

Ps. Ik heb mijn upload naar HWA op een minuut staan, maar hij upload hier op de site maar een keer in de 5 minuten.. En bij andere stations loopt hij wel elke minuut door, dus bij rappe dalingen loop ik op de site "achter".. Weet iemand waar dit aan ligt?
Door tjabine
#29638
dat is mooi dat dat een stuk sneller werkt.
Upload elke minuut naar HWA is zover ik weet nutteloos, elke 5 minuuten is prima.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met het laatste stukje in je tekst over je upload.
Wel valt me op dat je meeting behoorlijk laag is in vergelijk met...
Misschien dat daar wat fout zit?

Gr Ron.
Door Zaferr
#29640
Okee, heb hem inmiddels naar 5 minuten verzet, maar ik doelde op het feit dat ie op upload 1 minuut stond, maar dit op de site niet gebeurde.. Bijv. upload thuis tussen 16:00-17:00 elke minuut, ook op mijn website.. Maar hier op HWA zag ik steeds 16:05 16:10 16:15 etc etc staan. En nooit 16:03 of 16:12 staan, en bij andere stations wel. Maargoed staat nu gewoon op 5 minuten, en het is wel goed zo ;)