Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door verhoevenm
#41422
Dag, Wim Ik zie dat je de nieuwe weerstation al geplaatst hebt. prima toch. Ik kwam er achter .Door een vraag aan het forum.Tja Wim dat zelfde probleem heb ik ook. Maar bij zit het probleem. Dat ik geen website gebruik. Ik zal de komende tijd een website maken ,waar hyperlinks Knoppen opzet die divse sumarie op desite plaats.
Volgens mij moet je bij jou ook hypelinks wijzigen naar je nieuwe station . Zijn hoogwaarschijndelijk nog aan het oude station gekoppelt.
Groetjes van Martien op de Slotweg in Asten.:(
Door pb2rdf
#41425
Selecteer in Weatherlink onder Help de Index en dan het volgende :

WeatherLink HTML Tags

Hier staan alle te gebruiken "parameters"

grtn, Peter
Door veghel
#41428
Dag Martien,

Vorige week heb ik mijn nieuwe Vantage Pro plus + fan geinstalleerd.
Tevens heb ik mijn Windmeter nog iets hoger geplaatst die staat nu op ca.15 meter op een mooie RVS mast. Na div. instelling draait alles nu naar wens. Heb ook een Hellmann regenmeter aangeschaft ter controle. Maar volgens Ekopower is mijn nieuw station geijkt,binnenkort zal er wel een buitje komen, dan zal het blijken of alles goed is. Mijn 1e station de Vantage Pro van 10 jaar oud, heb ik toen wel moeten corrigeren.
Deze heb ik nu even ter controle, die overigens nog goed werkt. Daarna ga ik deze uit elkaar halen en opknappen. Een nieuwe mast heb ik al geplaatst, waar deze ter controle wordt geplaatst. Want heb hier div. uitbreidingen indertijd bij aangeschaft: extra Envoy display en temperatuur meter en deze werken niet meer op de nieuwe versie.
Heb alleen nog problemen om de uitbreidingen van mijn nieuwe station zoals : SOLAR - UV - ET te plaatsen op de standaardsite van Weatherlink/Davis.
Nu is mijn webmaster op mijn homepage een subpagina aan het maken, waar deze items geplaatst kunnen worden.( kijk maar eens bij: testpagina.)
Hopende dat er na dit bericht nog wat reacties komen.
Je komt maar eens aangefietst.
Groet,
Wim.
Door veghel
#41429
Dag Peter,

Bedankt voor je reactie.
Deze heb ik wel zien staan, maar op mijn standaardsite staan mijn "oude items" van mijn Vantage pro. www.wimvanveghel.nl>> weerpagina
Nu ik mijn nieuwe Vantage pro2 plus heb zijn er veel items die ik kan plaatsen en wil laten zien.
Maar waar in welke file/ directory moet ik deze plaatsen.
Heb Weatherlink 5.9.3.
Maar als ik een rondkijk op div. sites zie ik de Engelse teksten veranderd in Ned.
Ben soms wel eens jaloers op de mooie sites die ik zie.
Mijn beroep is fietsenmaker en heb de programmeertaal niet in mijn pocket.

Hopende komen er nuttige tips binnen.

Groet,
Wim