Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteoschoonebeek
#51404
Beste collega's

Ik heb mijn weerstation nu 15 maand.
En ongeveer een jaar mijn website en ben hier nog steeds druk mee bezig.
Zijn er nog mensen die verbeteringen weten voor me site of er nog belangrijke dingen ontbreken en of me site duidelijk is.
Wil de mensen die me site al bezocht even bedanken ik heb vorige maand 5860 bezoekers gehad dit is al meer als in juli ben hier al erg blij mee voor een lokaal weerstation in een dorpje vind ik het niet slecht:laugh:

Alvast bedankt voor de medewerking
Met vriendelijke groet Jeroen Bosma

www.meteoschoonebeek.nl
Info@meteoschoonebeek.nl
Door WillemMoes
#51406
Hallo Jeroen, heel verzorgde site! Ik vind het altijd fantastisch wanneer iemand een site zelf maakt, die voorgekauwde templates zeggen mij niet zoveel omdat je ze overal ontmoet.
Ik woon ook in een klein dorpje en heb je geklopt met 31 bezoekers :-) in augustus stond mijn teller op 5891, straf hé.
Ik ga je site op mijn linkpagina zetten, beslist de moeite.
Wat misschien ontbreekt voor iemand die je site bezoekt uit het verre Vlaanderen is een kaartje van Nederland waarop met een pijltje naar Schoonebeek verwezen wordt omdat wij niet zo goed zijn in aardrijkskunde :-)

www.meteomoes.be
Door Meteoschoonebeek
#51420
Beste Willem

Bedankt voor je super leuke reactie ben hier erg blij mee.
Ik moet zegen heb me website niet alleen gemaakt mede met hulp van een webmaster.
Maar de informatie heb ik er wel allemaal zelf op gezet en heb beetje BBQ weers verwachting erop gezet en zwem weer omdat ik ook zelf wat met hand wou doen zodat mensen ook kunnen zien ik er elkedag mee bezig ben is ook leuk voor de bezoekers.
ik zou even kijken voor een kaartje van schoonebeek inderdaad wel een leuke idee omdit erop bij te hebben.

Met vriendelijke groeten
Jeroen Bosma
www.meteoschoonebeek.nl