Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door jorisdijkstra
pdw112 schrijft:
Baro:101.9 hpa moet zijn:

Baro:1019 hpa

Tijd:19:14|Temp: 24.4°C | Baro:1018.1 hpa|Luchtvochtigheid:39 |Regen: 0.0 MM | Max Temp:26.8°C |Min Temp:15.1°C #Weer Blija
zo bedoel je:blush: :blush:
Door pdw112
ja zo is hij goed niets meer aan doen.
Door jorisdijkstra
pdw112 schrijft:
ja zo is hij goed niets meer aan doen.

dat dacht ik
Door jorisdijkstra
hoi,
ik wil twitter tekst langer maken.
ik kan nu maar 300 karakters doen.
ik heb namelijk nu :
Weer in Blije om %time% :Temp:%temp%°C | Max:%maxtemp%°C | Min:%mintemp%°C | Baro:%baro% | Luchtvochtigheid: %hum% % | Regen:%dayrn% mm
en wil eingelijk er meer in doen.
maar dan upload hij niet meer :angry: :angry:
Door westkapellegek
Op twitter verschijnen maar 140 tekens. Kijk eens op twitter hoe groot je marge nu is. Ik kan me voorstellrn dat met nog meer tekens je over de 140 gaat.

Niek
Door Eckie76
jorisdijkstra schrijft:
hoi,
ik heb namelijk nu :
Weer in Blije om %time% :Temp:%temp%°C | Max:%maxtemp%°C | Min:%mintemp%°C | Baro:%baro% | Luchtvochtigheid: %hum% % | Regen:%dayrn% mm

Ik wil, ik heb, ik kan niet, het lukt niet, ik wil nog meer, ik wil alles tegelijk en liefst zo snel mogelijk...jullie moeten me nú helpen!

Volgens mij zijn eerdere verzoeken om iets aan je postgedrag te doen niet duidelijk overgekomen. Daarom nogmaals het verzoek om daar iets aan te doen.
Lees jij eigenlijk wel wat anderen schrijven?
Door jorisdijkstra
Eckie76 schrijft:
jorisdijkstra schrijft:
hoi,
ik heb namelijk nu :

Ik wil, ik heb, ik kan niet, het lukt niet, ik wil nog meer, ik wil alles tegelijk en liefst zo snel mogelijk...jullie moeten me nú helpen!

Volgens mij zijn eerdere verzoeken om iets aan je postgedrag te doen niet duidelijk overgekomen. Daarom nogmaals het verzoek om daar iets aan te doen.
Lees jij eigenlijk wel wat anderen schrijven?

Eckie dit zijn Jou woorden ik heb dit nooit gezegd .
Ik vraag het gewoon.
En ja ik lees wat andere schrijven.
Kijk maar ik wil niet opdringerig zijn maar wat doe ik fout dan????
ik stel gewoon een vraag
Door Luc
jorisdijkstra schrijft:
hoi,
ik heb namelijk nu :
Twitter is bedoeld voor korte berichtjes (aan je volgers) van maximaal 140 karakters. Die 140 karakters is een limiet van twitter, meer kun je er echt niet kwijt.

Ik heb een beetje het gevoel dat je wil twitteren omdat het 'hot' is, maar geen idee hebt wat twitter is. Wat is je doel met het publiceren van je data op twitter?

Gr,
Luc
Door jorisdijkstra
Luc schrijft:
jorisdijkstra schrijft:
hoi,
ik heb namelijk nu :
Twitter is bedoeld voor korte berichtjes (aan je volgers) van maximaal 140 karakters. Die 140 karakters is een limiet van twitter, meer kun je er echt niet kwijt.

Ik heb een beetje het gevoel dat je wil twitteren omdat het 'hot' is, maar geen idee hebt wat twitter is. Wat is je doel met het publiceren van je data op twitter?

Gr,
Luc

luc ja ik weet wat twitter is ik heb ook een gewone twitter en wat me doel is dat mensen in me dorp weten wat heet weer doet vandaag
Door Eckie76
Beste Joris,

Ook al ben je pas 13, of ergens in die buurt, kan je dan alsjeblieft toch de moeite doen om je schrijfstijl te verbeteren?
Zoals Luc al opmerkte, Twitter heeft een limiet aan leestekens binnen 1 bericht.
Daarbij moet je je serieus afvragen of actueel weer Twitteren van toegevoegde waarde is.
Persoonlijk vind ik van niet, maar dat is een kwestie van smaak.

Groet Olaf