Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door plust
#3991
Hallo,

Door een stroomstoring, was mijn PC uitgevallen. Na opstarten blijkt nu dat mijn complete historie verdwenen is.
Weet iemand of er nog wat terug te halen is, of ben ik echt alles kwijt:S

Jerry
Door wslangerak
#3994
Hoi Jerry,

Kijk eerst eens of in je ..\\wdisplay\\logfiles de logfiles nog ziet, zoals 12008lg.txt, 22008lg.txt enzovoort tot en met 52008lg.txt (mei)

En verder: welke historie mis je precies? Alles tot het moment van opstarten? Het lijkt me sterk dat alle logfiles verdwenen zijn

Groeten,
Kees.
Door plust
#3995
Hallo Kees,

Het bestand 52008lg.txt is er wel.

Ik ben deze maand pas begonnen met Weather Display dus heb nog niets van voorgaande maanden.

In WD is alles voor 14.20 uur een platte lijn, en ook in de grafieken op mijn site in de Weather Display Live flash zijn leeg.

Als ik in de 52008lg.txt kijk, staan daar nog wel gegevens in vanaf 10-5
Zijn deze weer in te lezen?

Jerry
Door wslangerak
#3996
Ja, dat kan gelukkig wel.

Heb je je PC nu inmiddels al weer een keer opnieuw opgestart? Zonee, dat eerst nog eens doen en kijken of je grafieken weer waarden aangeven.

Als je dat hebt gedaan en het helpt niet, is er een andere oplossing voor. De instructie daarvoor geef ik zodra ik achter mijn eigen PC zit (uurtje geduld svp...)

Tot straks!
------------------------

16:50 vervolg

OK, gaat-ie...

- Ga in WD naar Action > Convert logfiles to Graphs
- In het volgende scherm, zorg dat aan de linkerkant je directory ..\\wdisplay\\logfiles staat
- Kies aan de rechterkant de file 52008lg.txt
- Verder niets aanvinken!
- Klik op , even wachten tot in het blauw "Complete!" verschijnt
- Klik op

Als het goed is staat je historie weer netjes in je grafieken (en in de rest van je historische gegevens)

Succes!

Gr,
Kees.
Door wslangerak
#3998
Graag gedaan Jerry.

En nu maar hopen dat de stroom niet weer uitvalt. Maar ... je weet nu hoe je het kunt oplossen.

Groeten,
Kees