Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Marcel
#4204
Is er iemand die weet of er een nederlandse handleiding is van WeatherDisplay?

Bedankt,

Marcel
Door wslangerak
#4205
Hallo Marcel,

Nee, die is er niet helaas. Sterker nog, de engelstalige manual is nog niet eens helemaal kompleet. Die wordt nog altijd regelmatig aangevuld en bijgewerkt.

Dat is een nadeel wat vastzit aan een programma dat door een "amateur" wordt gemaakt. In het "sticky" forumtopic zie je wat handige links, maar allen wel weer in het Engels.

Als je specifieke vragen hebt kan je die altijd in dit forum stellen. We zullen proberen je zoveel mogelijk te helpen en als dat niet lukt, ik ben zeer regelmatig bezoeker van het WD-forum en Engels is voor mij geen probleem.

Groeten,
Kees.

PS als ik met pensioen ga ga ik werken aan de ned. handleiding, beloofd! Duurt nog wel ff hoor....:dry:
Door Marcel
#4210
haha, nou laten we maar hopen dat je snel gaat futtemn, voor je het weet zit je er naast met die bezuinigingen.

Nog ff vraagje, Als ik virtualVP wil gebruiken loopt de laptop iedere keer vast, enig idee hoe dat komt, want eigenlijk wil ik Weatherlink en weatherdisplay tegelijk draaien en daar heb je virtualVP bij nodig,

gr uit een regenachtig Brabant

Marcel
Door wslangerak
#4215
Hoi Marcel,

Van VirtualVP weet ik niks (ik heb geen Davis...), dus misschien kun je die vraag beter in een van de andere categoriëen van het forum stellen.

Het enige wat ik zo gauw kan bedenken is even kijken of je met taakbeheer de boosdoener kunt vinden als de PC vastloopt (100% processorgebruik ofzo).

Misschien heeft de volgorde waarin je de programma's opstart invloed?

Succes!

PS dit is mijn honderdste bericht!! :woohoo: Krijg ik nou taart!?!? :P