Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door jorissynaeve
#4336
Weer een vraag (het officiële Wdisplay-forum wordt vind ik het niet en de vragen worden daar maar zelden beantwoord :P ).

Kan Wdisplay automatisch de maandelijkse NOAA-reports maken en uploaden (vb noaareport62008.htm) ?
Ik kan wel van elke maand een report manueel maken en dan wordt dit onder de naam climatedataout.htm opgeslaan. Maar dat is niet handig om dan telkens elke dag de naam te veranderen en vervolgens te uploaden.
Idem bij de year-reports.
Door wslangerak
#4363
Hallo Joris,

Als de volgende instellingen goed staan zou WD keurig een dagelijks rapport moeten bewaren/uploaden:

Control Panel > FTP & Connections METAR/NOAA > Tabblad Webfiles Upload times and Av/Ext > alle vinkjes rechts aanzetten, tijd in principe op 00:07 laten staan (=standaard)>

Ik moet zeggen dat het bij mij ook niet echt lekker werkt. Meestal mis ik de laatste dag in het maandoverzicht, dan moet ik eerst convert logfiles doen (bij actions) om de maand weer compleet te krijgen.

Succes,
Kees.
Door jorissynaeve
#4391
Bedankt! Hij upload inderdaad nu de bestanden.
Nu zou ik die noaa rapporten in een afzonderlijke map willen steken (enkel die rapporten) want nu zet hij die in de hoofdmap, die waar ik de ftp voor heb ingesteld. Zo loopt die map wel vol met vanalles en nog wat :) Zal ik nog eerst eens uitzoeken.

Ik heb nu wel door dat Wdisplay een programma is om continue aan te staan :)
Dat is soms ambetant ivm updates enzo maar kan ik nog mee leven.