Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Wietse
#4857
Hallo allemaal, ik heb een vraag.

Ik heb Weather Display en ik wil graag mijn NOAA-rapporten uploaden, maar dit gaat helaas niet automatisch, ik moet telkens weer naar: View> Averages/extreme Noaa style reports > (Tabblad) Noaa reports/e-mail reports/uploads/print.

Als ik dan bij dat tabblad ben klik handmatig dus op "Upload the daily report now" om het dus te uploaden naar mijn host. Verder heb ik de twee schakelaars: "Upload the NOAA report daily to my web page (dailynoaareport.htm)" en "Upload daily the standard reports to my web page (dailyreports.htm)" aan staan.

Ik heb het weerstation WS-3600 van La Crosse.
En het draait niet 's nachts!

Groetjes, Wietse.
Door wslangerak
#4859
Hoi Wietse,

De bewuste files worden even na middernacht (meestal zo rond 00:09 uur) geupload. Heb jij dan je PC al uitstaan?

Heb je bij "Internet File Creation & Uploads", 2e tabblad onder "Detailed Climate Data" de schakelaar ook op "On" staan, zowel bij creatie als upload van de files? Welke upload-frequentie?

Dat zijn alvast wat tipjes.

Succes!
Door Wietse
#4935
Jaa, 's nachts heb ik hem uit staan. Aangezien ik maar dertien jaar ben en de pc 's nachts niet aan mag :P, ik zal kijken en bedankt voor je tips.
Door wslangerak
#4943
Graag gedaan Wietse.

Ik denk dat de files niet worden gecreëerd en/of ge-upload omdat je PC op dat moment uitstaat. Helaas kan je dat tijdstip voorzover ik weet niet zelf aanpassen. Je zou stiekum één keertje de PC kunnen vergeten uit te schakelen om te kijken of het dan wel goed gaat......
Maar ehm ... dat heb ik niet voorgesteld hoor, ik weet van niks en zal alles ontkennen :silly: :P :cheer: