Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wvdkuil
#54313
Omdat ik voortdurend veel teveel FTP problemen heb wil ik proberen de FTP upload van WeatherDisplay (vaak twee uploads naast elkaar) en andere uploads te vervangen door Fling.
Maar die moet in een map kijken welke bestanden gewijzigd zijn. Standaard zet WD alles in C:\\wdisplay\\webfiles\\ Maar daar staan ook allerlei extra bestanden en die hoeven helemaal niet te worden opgeladen.

Is het mogelijk om "ergens" in WD op te geven:
1. GEEN ftp upload naar een webserver
2. maar zet de op te laden bestanden in die-en-die map op de PC.

Ik heb het forum doorgezocht en geen discussie hierover gevonden.
Als ik ergens overheen gekeken heb dan graag een verwijzing.

Alvast bedankt, iedereen een veilige eindejaarsavond en een goed begin,

Wim van der Kuil
Door Rinus
#54315
[img size=435]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/WDisplay.jpg[/img]
Bijlagen
WDisplay.jpg
WDisplay.jpg (74.45 KiB) 2093 keer bekeken
Door wvdkuil
#54316
Dag Rinus,
Ik was niet duidelijk.

Ja ik kan FTP uitzetten maar HOE kan ik WD de bestanden in een andere map (dan C:\\wdisplay\\webfiles\\) laten zetten?
Bijvoorbeeld in C:\\oplaadmap\\
Waarom in een andere map? Omndat C;\\webfiles vol is met 10 tallen andere bestanden waarvan ik niet weet of ik die weg kan gooien omdat die wellicht in de toekomst nodig zijn.

En ook die bestanden die wel opgeladen worden door WD maar die NIET in webfiles komen, zoals de YOwindow bestanden. Die moet ik toch ook ergens kunnen opslaan op de PC - hoop ik.

Groeten, Wim
Door wsMaurik
#54317
Wim,

Het tabje ernaast 'web files upload' (dacht ik en nu even geen WD bij de hand) heeft een instelling om tweede copy ergens op een schijf te plaatsen, jij geeft het pad aan.
Ik gebruik het zelf ook op die manier met fling, dus kan later (morgenavond) even kijken indien nog nodig.
Door wvdkuil
#54326
wsMaurik schrijft:
Wim,

Het tabje ernaast 'web files upload' (dacht ik en nu even geen WD bij de hand) heeft een instelling om tweede copy ergens op een schijf te plaatsen, jij geeft het pad aan.
Ik gebruik het zelf ook op die manier met fling, dus kan later (morgenavond) even kijken indien nog nodig.

Het lijkt te gaan werken als je het zo zegt.
Ben benieuwd en ga het morgen meteen proberen.
Bedankt, Wim