Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door midyan
#54874
Is hier iemand die twitter heeft werken vanuit wd en die zou kunnen helpen dit werkend te krijgen, ik zou het graag werkend krijgen
Door verhaar.riepe
#54875
Hallo,


Als je in WD naar twitter gaat, daar je gegevens invult en de upload tijden goed zet.
Dan kan je dit bijvoorbeeld in het vakje zetten om te verzenden.

Actueel weer:Tijd:%time%, %Currentsolardescription%, Temp:%temp%, Luchtvocht:%hum%%%, % Wind:%avgspd%, Windrichting:%dirlabeldutch%

Zet het schuifje naar beneden op groen en verzenden maar.
Door midyan
#54883
Dank je voor je antwoord maar dit lukt allemaal wel en onderin krijg ik ook te zien wat de laatst verstuurde data is maar er verschijnt dus niks in twitter....moet ik nog ergens iets doen soms ?
Door Wietse
#54884
midyan schrijft:
Dank je voor je antwoord maar dit lukt allemaal wel en onderin krijg ik ook te zien wat de laatst verstuurde data is maar er verschijnt dus niks in twitter....moet ik nog ergens iets doen soms ?

Ja, het belangrijkste wordt hier vergeten.
Om vanuit Weather Display automatisch Twitter berichten te kunnen plaatsen dien je eerst Weather Display en je Twitter account met elkaar te koppelen.

Doe dit als volgt:
Ga naar het Control Panel -> Twitter -> en klik op de button 'Setup oauth for the first time use (requires .NET 4.0+).
Klik vervolgens in de verschijnende popup op de button 'Start'.

De rest wijst zich vanzelf, dit werkt dus alleen als je .NET 4.0+ heb geïnstalleerd.
Door midyan
#54896
Dank je Wietse en Riepke het is gelukt nu nog even achter de codes komen voor het twitter weerbericht :-)
Door jacg
#54907
En niet te veel twitter berichten sturen per dag, worden je lezers gestoord van en haken ze af ;)
Door midyan
#54912
LOL geef om de 4 uur een melding....alleen jammer dat ik de actuele weermelding zoals sneeuw niet te zien krijg, weet je toevallig welke string ik daarvoor moet gebruiken of waar ik deze strings kan vinden?