Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door AenG
#61566
Ik ben blij dat de ontwikkeling van WD gestopt is. Die Brain moeten ze nooit meer laten programmeren. Laat hij maar op zijn ranch de koeien gaan melken :) .

Alleen... nu moet er wel een alternatief komen.

Laten we hopen dat er iets moois aankomt.
Door JPC
#61569
b]AenG schrijft:[/b]
Ik ben blij dat de ontwikkeling van WD gestopt is. Die Brain moeten ze nooit meer laten programmeren. Laat hij maar op zijn ranch de koeien gaan melken :)
Je geeft nogal af op WD, maar je gebruikt het wel? Ik heb het een aantal jaren naar tevredenheid gebruikt. Het is wat lastig te doorgronden, maar is wel heel uitgebreid en ondersteund meer Weerstations dan welk programma dan ook. De problemen die ik er mee had heeft hij uiteindelijk steeds opgelost (behalve de laatste, die was een brug te ver).
Door JPC
#61580
ws vreewijk schrijft:
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Het komt dus door jou Hans ;)

gr Chris

Ik ga me bijna schuldig voelen :blush: , maar dat speelde bijna 2 jaar terug en ging over een niet werkende feature van WD. Heb toen zelf een weer programma geschreven. En nee ik ga het niet verspreiden.
Door AenG
#61581
Ik gebruik inderdaad WD omdat mijn weerstation door geen ander weerprogramma ondersteund wordt. Dus zit ik vast aan WD.

Ik kan hier een hele waslijst plaatsen wat er niet goed is aan het programma, maar het meeste is wel bij iedereen bekend.
Dit komt hoofdzakelijk door alle wensen van gebruikers. Brain ging op bijna elk verzoek in om extra functionaliteiten aan het programma toe te voegen.

Het is zelfs zo erg dat ik al jaren geen updates meer installeer omdat dan andere zaken niet weer werkten. Te gek voor woorden.

Zolang ik er afblijf blijft alles prima werken, en dat doe ik dan maar.

Daarom hoop ik erop dat er een nieuwe "Brain" opstaat die met een nieuw fris ontwerp komt. Daarop zit iedereen te wachten.
Door Soulmaster
#61602
vind het ook erg jammer, ik heb een TFA Nexus en alleen Weather-display ondersteunt dit. Misschien dat in de toekomst Cumulus ook TFA gaat ondersteunen maar ik vermoed dat dit niet het geval gaat zijn
Door hanszzz
#61604
Ik werk hier ook met een Tfa Nexus en de laatste versie draait stabiel en naar volle tevredenheid.
Het is idd jammer dat Cumulus niet na 4 jaar nog steeds niet de Tfa ondersteund.
Hopelijk komt er in de toekomst nog iets moois voorbij.

Grt Hans
Door pdw112
#61640
hanszzz schrijft:
Ik werk hier ook met een Tfa Nexus en de laatste versie draait stabiel en naar volle tevredenheid.
Het is idd jammer dat Cumulus niet na 4 jaar nog steeds niet de Tfa ondersteund.
Hopelijk komt er in de toekomst nog iets moois voorbij.

Grt Hans


Der TFA kan je via een omweg wel met Cumulus laten werken.