Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Niels2a@hotmail.be
#61845
Heey mensen,
Ik had een vraag,
Ik heb een weerwebsite www.weerstationmalle.be en die werkt op Cumulus, ik wil graag overstappen naar WD omdat ze zoveel meer mogelijkheden zijn, en ik zelf geen ervaring heb/ begrijp niets van de instellingen van WD is mijn vraag: heeft hier iemand ervaring mee om cumulus over te zetten naar WD via teamviewer? Zo kan ik er zelf ook lessen uit trekken wat waar moet staan, deze overzetting zou nog voor 5 juni in orde moeten zijn omdat ik grondmeters ga aanschaffen en dus ook de records op mijn website willen zetten en dat ondersteunt cumulus niet.
Ik hoop dat er iemand is die dit wilt doen want ik wil dit al zo lang maar kan er echt niet aan uit
Mvg
Weerstation Malle
Door ws vreewijk
#61846
Hallo Niels,
Voor het geval de taal het probleem is er is ook een Nederlands Weather display wiki.

Hier te vinden:
http://www.wdholland.nl/
wel even aanmelden.

Veel kan je vinden in deze links:

http://www.hetweeractueel.nl/forum/weat ... gelse-taal



Ik zou zeggen installeer eerst eens het programma en kijk eens waar je vast loopt dan kan iemand doelgericht helpen.

Waar loop je op vast dan ???

gr Chris
Door Niels2a@hotmail.be
#61849
Heey Chris,
Bedankt voor de link,
Ik loop namelijk grondig vast in de FTP settings,mijnweergegevens worden gepost op de website van mijn gemeente dus ik ben bang dat er iets fout loopt daarom vraag ik het aan ervaren mensen die dit ook hebben en via teamviewer willen installeren zodat ik er zelf ook uit leer . Ik heb nog maar 5maandzn men weerstation en nog maar 3maanden men webSite, cumulus loopt steed vast bij Mij na 3/4 dagen

Mvg
Niels
Door ws vreewijk
#61850
ok je loopt vast in de ftp settings.

Ik neem aan dat je een ftp username hebt en een ftp passwoord klopt dat.



gr Chris
Door Niels2a@hotmail.be
#61851
Ja die heb ik :) maar ik weet ook niet hoe alles in de FTP server aangepast moet worden

Gr.
Niels
Door ws vreewijk
#61852
Ok Ik het is lastig om via woorden helemaal uit te leggen stuur me even een pm met je e mail adres dan kan ik je een paar plaatjes sturen hoe mijn instellingen zijn.

Teamvieuwer heb ik nog nooit gebruikt maar als je mn instellingen overneemt moet het lukken.

Welk weerstation heb je en draaid dat wel op WD ?
Heb je dat al geprobeerd dus dat ftp het enige is
Door Niels2a@hotmail.be
#61853
Ik heb een Davis' vantage pro 2 met fan en deze werkt momenteel op cumulus, ik zal een e-mail sturen.
Mvg
Niels