Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door hanszzz
#62763
Hallo is er ook iemand die het draadje volgt van Weather Display het vervolg, de nieuwe beta versies, iemand die met de laatste versie draait met Weather Display Beta, 10.37R Build 158 of wachten we op de nieuwe Weather Display 2

Grt Hans
Door reitsma1960
#62765
hanszzz schrijft:
Hallo is er ook iemand die het draadje volgt van Weather Display het vervolg, de nieuwe beta versies, iemand die met de laatste versie draait met Weather Display Beta, 10.37R Build 158 of wachten we op de nieuwe Weather Display 2

Grt Hans


Hoi Hans,

Deze beta versie is de nieuwe WD 2.
Ik ben bezig met Brian de Nederlandse vertaling werkend te krijgen. Er zijn nog een paar dingen die opgelost moeten worden voordat ik definitief over ga.
O.a. de banners werken nog niet zoals het moet. Er is nog genoeg te doen maar het wordt naar mijn idee een betere versie dan de oude WD. Veel is overigens hetzelfde maar alleen verbeterd.

Groet,
Oebel
Door dibasta
#62767
Hmmzz..

@Oebel,

Meende dat Brian was gestopt met WD??
Vanwaar nu ineens de doorstart? daar iets over bekend dan?

Gr,
Peter.
Door reitsma1960
#62770
dibasta schrijft:
Hmmzz..

@Oebel,

Meende dat Brian was gestopt met WD??
Vanwaar nu ineens de doorstart? daar iets over bekend dan?

Gr,
Peter.


Hoi Peter,

Zijn harde schijf was gecrashed een tijd terug waarop hij de code had staan van WD. Hij gaf eerst aan te stoppen maar is nu toch een tijd terug weer begonnen. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik meen dat hij nog een Linux code had of iets dergelijks waar hij weer mee is begonnen.
Er zijn momenteel diverse mensen aan het testen. Hij heeft deze versie nog niet online staan omdat het nog een bèta versie is. Ik vind het er beter uitzien. Snelheid van data uitwisseling is sterk verbeterd en zo zijn er meer zaken die beter werken. Verder is het qua lay-out vrijwel exact gelijk aan WD 1.

Mvrgr,
Oebel
Door dibasta
#62775
Oke,
En wanneer is ongeveer "de lancering" ?? en heb jij deze beta versie dus mogen testen?

Gr,
Peter.
Door reitsma1960
#62776
dibasta schrijft:
Oke,
En wanneer is ongeveer "de lancering" ?? en heb jij deze beta versie dus mogen testen?

Gr,
Peter.


Hoi Peter,

Geen idee wanneer Brian WD 2 vrij geeft.
Wanneer je de draadjes volgt op het WD forum kom je de download link tegen.
Iedereen is vrij om te testen.


Mvrgr,
Oebel
Door dibasta
#62795
Oke, zal eens een blik werpen ;)
Door kluijfhout
#62796
Kan ik WD2 installeren terwijl de oude versie er nog opstaat?
Ik kreeg nl de melding: USB.DLL staat niet op uw computer.
Kon niet verder met de installatie.
Door reitsma1960
#62797
kluijfhout schrijft:
Kan ik WD2 installeren terwijl de oude versie er nog opstaat?
Ik kreeg nl de melding: USB.DLL staat niet op uw computer.
Kon niet verder met de installatie.


Ja, je moet WD2 installeren in dezelfde map waar ook WD1 staat.
Denk erom dat het doorgeven van data in WD1 onderbroken wordt wanneer WD2 opstart.
Daarnaast zitten er echt nog bugs in. Ik draai WD2 af en toe om te testen maar continue draaien lukt bij mij nog niet vanwege diverse bugs die er nog in zitten. Ik moet zeggen dat Brian naar mijn idee erg hard werkt aan het oplossen van alle bugs maar WD2 is echt nog niet klaar. Tenminste, ik ben nog lang niet tevreden.

Mvrgr,
Oebel
Door jansmit
#62799
Ik kan de download link van de beta versie niet vinden