Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Soulmaster
#62808
draai hem hier ook, en het is echt een forse verbetering. Zelf even grotendeels de boel naar nederlands vertaald.
Door jacg
#62809
Soulmaster schrijft:
draai hem hier ook, en het is echt een forse verbetering. Zelf even grotendeels de boel naar nederlands vertaald.


Zou je dan kunnen uitleggen wat een verbetering is? Wat ik uit de chatter thread van het WD forum haal, en wat Oebel ook al opmerkt, is dat de versie nog vol met bugs zit.

Zeker niet rijp om in een productie omgeving te draaien.

Groeten,

Jacco
Door Soulmaster
#62811
Draai al een paar dagen hiermee en heb nog geen enkele bug kunnen ontdekken.
Door reitsma1960
#62812
Soulmaster schrijft:
Draai al een paar dagen hiermee en heb nog geen enkele bug kunnen ontdekken.



Ik heb als voorbeeld 3 vreemde errors in Program Event log die ik op geen enkele wijze kan thuisbrengen. Er wordt o.a. verwezen naar een programma die ik niet heb en dus ook niet gevonden kan worden.
Daarnaast heb ik net een bug gevonden in testtags.txt waardoor mijn website niet meer actueel was toen ik WD2 draaide. Dit is al opgelost. Er zitten idd nog genoeg bugs in. Zo heb ik nog veel meer problemen gevonden die nog niet zijn opgelost. Ik draai dus echt nog niet continue. Een gewaarschuwd mens telt voor ....

Mvrgr,
Oebel
Door Soulmaster
#62888
Tot op heden geen enkele foutmelding/error gekregen, WD 2 draait hier zeer stabiel.
Door reitsma1960
#62890
Soulmaster schrijft:
Tot op heden geen enkele foutmelding/error gekregen, WD 2 draait hier zeer stabiel.


Ik krijg ook geen foutmeldingen maar zie wel dat veel zaken nog niet naar behoren werken of niet kloppen en ik geef dit uiteraard door. Bijvoorbeeld ftp upload van bepaalde data en webcamvideo`s, climatedata registratie, bepaalde tags en noem maar op.
Goed zoeken, dan vind je genoeg zaken die nog niet kloppen. Maar wanneer het bij jou goed werkt, hartstikke mooi.

Mvrgr,
Oebel
Door Soulmaster
#62893
Mogelijk komt het omdat ik een tfa gebruik en lang niet zo'n uitgebreide registratie heb van gegevens als bij een davis?