Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Jebo
#65683
Om de een of andere reden was mijn regenmeter het contact met de console verloren.
Nu kloppen de totale regengegevens niet meer. Hij geeft alleen weer wat het totaal is vanaf het moment dat er weer contact gemaakt is met de console.
Als ik links onder in het WD scherm op het regen gedeelte klik kan ik de meting wel corrigeren maar hij geeft het niet weer bij het totaal/maand.
Is er nog een mogelijkheid om dit aan te passen?
Door Overijse
#65686
Jebo schrijft:
Om de een of andere reden was mijn regenmeter het contact met de console verloren.
Nu kloppen de totale regengegevens niet meer. Hij geeft alleen weer wat het totaal is vanaf het moment dat er weer contact gemaakt is met de console.
Als ik links onder in het WD scherm op het regen gedeelte klik kan ik de meting wel corrigeren maar hij geeft het niet weer bij het totaal/maand.
Is er nog een mogelijkheid om dit aan te passen?


Hoi Jebo,

PDF uit volgend topic kan misschien helpen : http://www.hetweeractueel.nl/forum/weather-display-software/57169-ehbo-bij-uitsluitingen/blokkering-of-filtering#57169

Grtz
Kris