Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteoharderwijk
#66663
Ik heb al enige tijd een weerstation met website, deze draait op Weather Display for Linux console version for raspberry pi. de website maakt gebruik van de leuven template de laatste versie.

nu zou ik graag weergegevens van mijn station op twitter willen plaatsen, is dit mogelijk met deze hardware en software of moet is daar andere software op de raspberry pi zetten

ik hoor het graag.
Door WSParkstad
#66667
Hallo Harderwijk,

Dit is reeds al eens besproken op het Forum en Wim de ontwikkelaar van Leuven Template weet hier vanaf en zou het best kunnen zijn dat deze binnenkort ingebouwd wordt in Leuven Template.

Het is wel al mogelijk met anderen programma's, maar daar weet ik helaas niks vanaf.
Dat het ook mogelijk is met Meteobridge kan ik je ook al vertellen, maar die heb je niet dus ook niet van toepassing.

Zelf gebruik ik Meteohub met een Raspberry model 2B en ook helaas niet mogelijk in Meteohub.

Wim kan je hier meer over vertellen maar dit alvast als informatie.

Vraagje, niks moet alles mag, maar zou leuk zijn als je de link van je website bij je profiel zou plaatsen, ben altijd nieuwsgierig om t ekijken hoe anderen gebruikers van Leuven Template gebruiken ;-)

Fijn weekend.

Marcel.