Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Anthonie
#66714
Beste Forumleden,

Ik ben al ruim twee weken aan het zoeken hoe ik in een tweet vanuit Weather Display het graden teken juist kan weergeven. Op dit moment ziet het er zo uit: 6.1oC.
Ik verwacht het graden teken een stuk omhoog. Het graden teken staat nu hard in de te tweeten tekst maar zonder resultaat. Ook de waarden meegeven vanuit WD heeft geen effect. Ik heb alle instellingen in WD doorgelopen en diverse fora afgezocht maar kom er niet uit.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en kan helpen?

Groet,
Tom.
Door Anthonie
#66720
Frans bedankt voor je reacties, ik heb de vinkjes ook meerdere malen gezet maar krijg dit niet opgeslagen. Iedere keer als ze zet en opsla zijn ze bij de volgende keer openen weer weg. Ook de hele tweet tussen "" zetten werkt ook niet helaas.
Tom.
Door dibasta
#66723
Ik heb het zo staan:

%time%u %weathercond%|Temp:%temp%°C|%bftspeedtextcurr%|Kracht:%currbftspeed% %avgspd% Km/u uit %dirlabeldutch%|Luchtdruk:%baro% hPa|Luchtv:%hum%%%|Neerslag:%dayrnmm%mm

22:00u Droog|Temp:4.2C|Zwakke wind|Kracht:2 bft 6.8 Km/u uit ZZW|Luchtdruk:993.9 hPa|Luchtv:97%|Neerslag: 7.2mm

Het Celsius teken kun je ook maken met alt248 ° !!

Frans, heeft wel de onderste opties (in het geel)aangevinkt, ik dus niet, en waarom niet?? geen idee, het werkt zo bij mij.

Gr,
Peter.
Door Anthonie
#66726
Bij mij staat het nu zo.
De twee selectie vakjes helemaal onderaan kan ik dus wel aanvinken maar krijg het niet opgeslagen.

Mvg.
Tom

http://www.moento.nl/weer/Knipsel.PNG[/img]
Bijlagen
Knipsel-a9506322a891dcb65d5e336ea8460f77.PNG
Knipsel-a9506322a891dcb65d5e336ea8460f77.PNG (7.96 KiB) 3088 keer bekeken