Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#75345
Is er 26/4/2024 17:00 iets gebeurd met de software van je WeatherDisplay?
Dat is de laatstontvangen geldige upload, met vermelding van WD-versie10.37S

Deze Handeiding kun je toepassen voor instellen van WeatherDisplay m.b.t. upload naar HetWeerActueel.
Even daarmee voor jouw versie van WeatherDisplay de instellingen controleren.

Als dat allemaal wel klopt, is er dan misschien iets aan de hand met de webruimte die je gebruikt als parkeerruimte voor de HWA-file?
#75377
Wat er aan de hand was/is met het uploaden is me niet duidelijk geworden, maar de upload is opnieuw ingesteld en is met onderstaande weer uit te lezen.

https://www.weerstation-genderen.nl/hwactueel.txt

Het wordt nu elke minuut geupload.

Verder is er aan de configuratie van het station niets verandert. Ik zie de data nog niet terug in de lijst van stations. Ik hoop dat de data op deze manier weer verwerkt kan worden.
M.v.g. Joop Lankhaar
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#75378
De uploadfile is in orde, maar je uitlees-url is nu gewijzigd t.o.v. wat de HWA-server verwacht.
Aan Luc doorgegeven dat hij je uitlees-url moet aanpassen.
Gebruikersavatar
Door wvdkuil
#75379
Toulon7559 schreef: 08 mei 2024, 09:45 De uploadfile is in orde, maar je uitlees-url is nu gewijzigd t.o.v. wat de HWA-server verwacht.
Aan Luc doorgegeven dat hij je uitlees-url moet aanpassen.
HWA leest volgens mij correct de data.
Maar de link in het bericht van @WeerstationGenderen toont alleen informatie van 4 mei.
Exact dezelfde informatie staat ook op de HWA pagina van het station.

M.v.g.
Wim
Bijlagen
Schermafbeelding 2024-05-08 om 11.37.11.png
Schermafbeelding 2024-05-08 om 11.37.11.png (66.13 KiB) 240 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#75380
Wim,

Je hebt helemaal gelijk.
Met de nieuwe uitlees-url klopt weliswaar de layout van de upload-file,
en de tijdgeldigheid is van 26april opgeschoven naar 4mei, maar dat is nog niet actueel.
Tot mijn verwondering staat op de oude uitlees-url precies dezelfde uploadfile.

Moet station Genderen toch even gaan bekijken hoe actuele inhoud van de file kan worden gegenereerd.

MVG, Anton