Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door tinuz97
#11777
Beste mede weermannnen,vandaag een asus Eee Pc gekocht,ofwel energiezuinige laptop.
Nu wil ik hier Pc-wetterstation op laten draaien ivm de lage stroomverbruik.
Maar hoe zet ik de data eigenlijk over van mijn andere pc waar nu de sofware op draaid? :huh:
Kan ik bv gewoon bij program files waar het progje geinstald staat kopieren en plakken op de nieuwe laptop en dan een nieuwe snelkoppeling maken,of werkt dit niet?
Alvast bedankt :woohoo:
Door SpeedyGJ
#11778
Als het goed is gewoon de hele map daarheen verplaatsen, je verliest dan ook niks.

Ik doe dit met weatherlink en cumulus, WeatherDisplay heb ik nog niet getest.
Ik zou zeggen, probeer het ;)
Door tinuz97
#11779
Thx ik ga het even uitproberen zo,denk ik vraag het liever voordat er zo gegevens verloren gaan :ohmy:
Maar eerst even koffie :laugh:
Door Eckie76
#11782
Als je Vista op dat nieuwe systeem draait, moet je wel de hele gekopieerde map WSWin direct achter de C:\\ plaatsen, dus: C:\\WSwin, anders werkt het niet.
Door tinuz97
#11783
Ojee,dan wordt het helemaal spannend,van windows 7 naar xp,over 15 minuten weet ik of het werkt,nu alles naar de Asus eee pc aan het kopieren,inclusief xampp (webserver)
Ben benieuwd :unsure:
En morgen eens kijken naar een oplossing voor de temparatuur sensor.
Door tinuz97
#11792
Mocht iemand de zelfde switch maken van windows 7 naar xp: dit foefje werkt dus inderdaad :cheer:
Kan ik morgen eindelijk aan de slag met mijn website en de temparatuur meter verplaatsen ;)