Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door tinuz97
#16327
Ik wil geen zeurpiet zijn(nog geen 5 dec),maar kan je dat niet beter posten dan in het andere topic van updates,anders krijg je dadelijk 2.95.3.4.5.6.7.8.9
Dan blijft het ook overzichtelijker,just my 2 cents.
Door tvg
#16329
tinuz97 schrijft:
Ik wil geen zeurpiet zijn(nog geen 5 dec),maar kan je dat niet beter posten dan in het andere topic van updates,anders krijg je dadelijk 2.95.3.4.5.6.7.8.9
Dan blijft het ook overzichtelijker,just my 2 cents.


Welk andere topic bedoel je, als je:

Meldingen, updates en storingen
Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.

bedoeld, deze is volgens mij alleen voor eigen weerstations.

Bovendien geeft WSwin, anders dan bij WD, maar 2 of 3 x per jaar een update, dus dat onoverzichtelijke zal wel meevallen.

Maar ik begrijp dat je je hieraan stoort en dat is zeker mijn bedoeling niet, ik wilde alleen de WSwin gebruikers hierop attend maken.

Ik houd me voortaan afzijdig.

Groet

Theo
Door Meteonoord
#16332
tvg schrijft:
tinuz97 schrijft:
Ik wil geen zeurpiet zijn(nog geen 5 dec),maar kan je dat niet beter posten dan in het andere topic van updates,anders krijg je dadelijk 2.95.3.4.5.6.7.8.9
Dan blijft het ook overzichtelijker,just my 2 cents.


Welk andere topic bedoel je, als je:

Meldingen, updates en storingen
Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.

bedoeld, deze is volgens mij alleen voor eigen weerstations.

Bovendien geeft WSwin, anders dan bij WD, maar 2 of 3 x per jaar een update, dus dat onoverzichtelijke zal wel meevallen.

Maar ik begrijp dat je je hieraan stoort en dat is zeker mijn bedoeling niet, ik wilde alleen de WSwin gebruikers hierop attend maken.

Ik houd me voortaan afzijdig.

Groet

Theo


Met dank aan Martijn (tinuz97)

@Theo Bedankt voor de tip. Is luid en duidelijk over gekomen.
Ik hoop alleen dat je opmerking " Ik houd me voortaan afzijdig. " zult annuleren.
Gewoon doorgaan met schrijven.

Groet,

Bert
Door tinuz97
#16335
Mensen,mensen,het is hoe je hetzelf graag oppakt.
Was maar een idee hoor :ohmy:
Nu lijk ik net een boeman haha :kiss:
Het lijkt voortaan wel of je bij elk berich wat je gaat typen voortaan alvast een uitleg en een verontschuldiging ervast bij kan gaan typen op deze manier.
Een idee word meteen als aanval gezien? of zie ik het nu verkeerd?
Afijn,thx for the update anyway.
Door MarTan
#16336
De nieuwe versie geinstalleerd en dat gaat een stuk beter als de vorige update.
Deze installatie ging gelijk goed. uiteraard wel eerst een backup gemaakt.
Even de maanden en jaren inlezen en klaar.

Martijn
Door weerzoetermeer
#16338
tinuz97 schrijft:
Mensen,mensen,het is hoe je hetzelf graag oppakt.
Was maar een idee hoor :ohmy:
Nu lijk ik net een boeman haha :kiss:
Het lijkt voortaan wel of je bij elk berich wat je gaat typen voortaan alvast een uitleg en een verontschuldiging ervast bij kan gaan typen op deze manier.
Een idee word meteen als aanval gezien? of zie ik het nu verkeerd?
Afijn,thx for the update anyway.


Hoi,

Het gaat om een nieuwe update van de software welke wat mij betreft prima past in een nieuw topic. Dan valt het ook wat beter op voor de andere gebruikers.

En Theo...gewoon blijven posten hoor.

Zo....en laten we het hier maar bij houden... ;)

Gr.
Thierry
Door tinuz97
#16361
Gewoon blijven posten inderdaad,als mijn bericht anders deed overkomen,is het niet zo bedoeld mocht dat meer helderheid geven.