Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Efjee
#4175
HAllo,
Ik heb via de helpfunctie, geprobeerd te achterhalen hoe ik data kan corrigeren, bv. een uitschieter bij de regenmeter, weet inmiddels dat je dat dezelfde dag wel kan aanpassen. Maar als je iets gemist heb bv, door vakantie, hoe kun je dan na 2 of 3 weken nog correcties aanbrengen zodat je de juiste info in de tabellen houd?

groet,
Efjee
Door Eckie76
#4376
Efjee schrijft:
HAllo,
Ik heb via de helpfunctie, geprobeerd te achterhalen hoe ik data kan corrigeren, bv. een uitschieter bij de regenmeter, weet inmiddels dat je dat dezelfde dag wel kan aanpassen. Maar als je iets gemist heb bv, door vakantie, hoe kun je dan na 2 of 3 weken nog correcties aanbrengen zodat je de juiste info in de tabellen houd?

groet,
Efjee


Dan moet je eerst met behulp van de pijltjes teruggaan naar die betreffende dag met die uitschieter. Dan wel vantevoren de opname stopzetten, anders schiet ie steeds terug naar de huidige dag.

Als je dan op die dag bent, kan je de weergegevens bewerken.
Ben je dan klaar, de opname weer starten, even WS Win herstarten en klaar ben je.