Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door jan
#4258
Hoi ik had een vraag over instrumenten kun je die ook laten zien op een website in mijn hmtl zijn het plaatjes eventueel wil ik ze op mijn site zetten maar dan moeten ze wel actueel mee lopen.
Door osjohn
#4266
Hallo Jan

Dat moet kunnen in de internet-eigenschappen staat instrumenten aanmaken die automatisch naar je html-map geplaats worden.
Zou je het ftp-programma HS-upload gebruiken worden ze mee geupload naar het internet omdat ze permanent vernieuwt worden.

Maar led wel op Jan, ik zelf heb maar 50MB ter beschikking bij Planet die erg snel vol zit daardoor dan je upload in gedrang komt.

John van Os
Door jan
#4278
Oke heb je enig uitleg over hs upload want heb hem wel maar upload wil niet lukken met dit programma. Maar mijn dank voor je reactie
Door Eckie76
#4302
osjohn schrijft:
Hallo Jan

Dat moet kunnen in de internet-eigenschappen staat instrumenten aanmaken die automatisch naar je html-map geplaats worden.
Zou je het ftp-programma HS-upload gebruiken worden ze mee geupload naar het internet omdat ze permanent vernieuwt worden.

Maar led wel op Jan, ik zelf heb maar 50MB ter beschikking bij Planet die erg snel vol zit daardoor dan je upload in gedrang komt.

John van Os


50 mb??? Neem aub snel een ander domein, bij www.hosting2go.nl, krijg je voor 2 euri per maand 2500 mb en gigabytes aan bandbreedte!

Die instrumenten in WS Win zijn vreselijk irritant trouwens, die flikkeren continue door je beeldscherm zodra ze ververst worden.
Dat is een structureel probleem. Als je bijvoorbeeld aan het surfen bent, verschijnen er om de paar minuten enorm irritante popup-achtige bewegingen vanuit WS Win. Ik heb dat ooit al aangekaart bij Werner Krenn. Als het goed is wordt hier aan gewerkt.
Door osjohn
#4307
Eckie

50mb is weinig, ik weet dat maar we zitten al zolang bij planet en mijn debiteuren en crediteuren en zoals DKV en nog zeer vele buitenlandse leveranciers zijn jammer genoeg dit adres bekent en is het een hels karwei om alles weer te veranderen.

John van Os
Door osjohn
#4308
Jan

Bij WsWin: internet/aanpassingen/grafieken/intrumenten aanmaken.

WsWin afsluiten en opnieuw opstarten

John
Door wslangerak
#4309
Hoi John,

Je kan toch gewoon naast Planet een hosting-provider voor je webpagina nemen? Domeinnaampie aanvragen (www.weerstationbovenleeuwen.nl ofzo) en gaan!

Kost tegenwoordig inderdaad haast niks en kan binnen 12 uur (of sneller) geregeld zijn.
Door wsp
#4332
Hallo,

Hier nog een link van de meters van wswin.

http://www.weerstation-parkstad.nl/inde ... &Itemid=54

Hoe gebeurd dit?

In wswin worden de meters ook aan gemaakt en worden in de map bij wswin in de html map gezet, daar komen trouwens alle gegevens te staan, zowel de gif's en andere data's.
Nu is het de bedoeling om deze inderdaad te uploaden naar jouw eigen server en inderdaad als je veel aan vinkt in wswin, dan heb je genoeg ruimte nodig.
Dan heeft elke meter een eigen naam, ik weet ze nu niet uit mijn hoofde, tijdje geleden dat ik het zo gemaakt heb, kan wel als er interessen in is de html van die pagina op sturen of zo.

Is dat allemaal gebeurd dan moet je die gegevens dus in een page zetten, dat is eigenlijk alles.
Door wsp
#4333
Hallo John,

Je kunt ook een domein aan vragen en dit allemaal door lussen.
Planet gebruik, lees voor gebruik misbruik ;-), gebruik je dan alleen voor het internet gebeuren, daar naast kun je nog veel meer. Ik zelf heb xs4all en ben te bereiken onder mijn eigen mail adres marcel [@] mollering. nl
Je bent dus niet afhankelijk van jouw eigen internet provider.

WIl je zelf's een goed koop pakket, ietsjes duurder als overige webhosting site's, kun je ook bij mij terecht www.sisweb.nl en als je de tijd neemt lees eventjes de kleine dingen door, men kijkt tegenwoordig naar de prijs, terwijl er veel meer achter zit dan de prijs.
Je hebt hosting pakketten die goedkoop zijn, maar je weer duur moet betalen bij uitbreidingen, die wat bij ons eigenlijk al in de prijs zijn inbegrepen. Ik raad de mensen altijd aan kijk wat je krijgt voor de prijs en het lekkere maken van tich webspace en traffic, is niet alles.