Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Eckie76
#4375
wsp schrijft:
Hallo,

Hier nog een link van de meters van wswin.

http://www.weerstation-parkstad.nl/inde ... &Itemid=54

Hoe gebeurd dit?

In wswin worden de meters ook aan gemaakt en worden in de map bij wswin in de html map gezet, daar komen trouwens alle gegevens te staan, zowel de gif's en andere data's.
Nu is het de bedoeling om deze inderdaad te uploaden naar jouw eigen server en inderdaad als je veel aan vinkt in wswin, dan heb je genoeg ruimte nodig.
Dan heeft elke meter een eigen naam, ik weet ze nu niet uit mijn hoofde, tijdje geleden dat ik het zo gemaakt heb, kan wel als er interessen in is de html van die pagina op sturen of zo.

Is dat allemaal gebeurd dan moet je die gegevens dus in een page zetten, dat is eigenlijk alles.


Juist, en dan met de code.

Blijft toch het probleem bestaan, dat die instrumenten telkens door mijn beeldscherm dansen als een soort nerveuze popup.

Als je daar vanaf wil, zou je ws Win op een extra pc moeten laten draaien in je netwerk.

Ik vind de instrumenten trouwens ook niet mooi, je kan zelf met een beetje fantasie prachtige instrumenten maken, bijvoorbeeld met Macromedia Fireworks. Maar dan moet je wel weer een en ander van PHP afweten.