Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door osjohn
#7845
Hallo Allemaal, nog de beste wensen voor 2009 !!!

Ter zaken, bij mijn weerpagina ven wswin staan alle regenwaarden op nul behalve van de laatste week, staat op 15 liter ???

Weten jullie hoe ik dat moet oplossen terwijl het ook bijna droog was.

John van Os
Door Meteonoord
#7847
osjohn schrijft:
Hallo Allemaal, nog de beste wensen voor 2009 !!!

Ter zaken, bij mijn weerpagina ven wswin staan alle regenwaarden op nul behalve van de laatste week, staat op 15 liter ???

Weten jullie hoe ik dat moet oplossen terwijl het ook bijna droog was.

John van Os


Hi John,

Ook ik heb een probleem, in WL is de registratie goed maar WD zet mijn jaarneerslag niet op nul.

Hoe kan ik dat corrigeren een hoe kan ik automatisch op 1 januari de neerslag in WD op nul zetten ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door jango
#7849
osjohn schrijft:
Hallo Allemaal, nog de beste wensen voor 2009 !!!

Ter zaken, bij mijn weerpagina ven wswin staan alle regenwaarden op nul behalve van de laatste week, staat op 15 liter ???

Weten jullie hoe ik dat moet oplossen terwijl het ook bijna droog was.

John van Os


vreemde zaak ik heb je site bekeken en eigenlijk zou dan de maand en het jaar dit ook aan moeten geven

je zou in de data kunnen kijken of daar wel neerslag is vermeld en deze dan veranderen dat kan door
toets F3 (hier kun je de periode kiezen)
dan 5e icon in menubalk ( bewerken )

daar kun je de data aanpassen als er neerslag is geregistreerd en daarna bevestigen met OK

als dit niet de manier is weet ik het niet

grt Jan
Door osjohn
#7853
Hallo Jango

Bedankt voor je meedenken maar weet je wat het was, het programma kan schijnbaar niet goed overweg met Liters/Meter en heb het verandert in MM wat nu wel goed aangeeft.

Groeten John van Os
Door Eckie76
#7858
osjohn schrijft:
Hallo Jango

Bedankt voor je meedenken maar weet je wat het was, het programma kan schijnbaar niet goed overweg met Liters/Meter en heb het verandert in MM wat nu wel goed aangeeft.

Groeten John van Os


Welke versie gebruik jij John?

Beste wensen nog trouwens!
Door osjohn
#7860
Hetzelfde, ook de beste wensen voor 2009, we zullen het alle nodig hebben.

Ik gebruik de Wswin v 2.93.19 , de laatste.

John