Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Rden
#64888
Nee, ik heb hem er helemaal afgehaald.
Maar hij geeft ook niet continu "noord" aan, maar het valt mij op dat dit vaak met westelijke richtinge het geval is.
Misschien toeval hoor.
Groet
Ruud
Door Rden
#64890
Nu een proefopstelling in de kamer. Richting blijft goed.......

Helaas is de afbeelding te groot om te plaatsen, maar de windmeter staatnu in de kamer in een bankschroef met een ventilator ervoor. Ondanks dat ik aan de kabel op de verdachte plek rommel krijg ik geen "noord".
Door ws vreewijk
#64891
Ach ik zou hem eens terug monteren,kabel op dezelfde plek. Vermijden te buigen.

Wie weet is net ok nu een breuk in de kabel zoudenk ik met wat buigen en wrikkenaan de kabel tot problemen moeten leiden.

Wie weet tochde connector die niet lekker ingdrukt zat kan al!emaal.

Succes gr Chris
Door nolversteeg
#64897
Is toch een beetje koffiedik kijken,
Ik woon in Eersel zo'n plaatsje 20 km ten ZW van Eindhoven TPG kost 6,75 E Ik heb hier diverse mogelijkheden om te testen , en te meten.
Tijd is geen probleem.
Ik hoor wel!
Groetjes Nol
Door dibasta
#65671
Hallo mede HWA'ers,

Ook ik heb gebruik kunnen maken van Nol zijn deskundigheid, mijn windmeter bleef namelijk op Noord en gaf geen windsnelheid meer aan, het "spulletje" opgestuurd naar Eersel, en binnen 2 dagen retour met een weer keurig werkende windmeter!!

Nol, super bedankt voor je genomen moeite, en het scheelt nogal wat in dukaten!!
en daar gaat het tenslotte om.

Mijn advies is, neem eens contact met Nol op als je problemen met je windmeter hebt of krijgt, mij heeft het in ieder geval goed geholpen!

Vr. groet,
Peter.