Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door duck1966
#8413
ik heb een wmr-200 nu laatst met de koudere dagen ging op het display de regenmeter op - - - staan terwijl er 0.0 moet staan nu heb ik zo van oke met de kou hebben de baterijen het slecht dus net nieuwe baterijen in gedaan en gereset ik heb hem ook meteen schoon gemaakt hier bij de pc en hij gaf ook meteen 7 mm regen aan dus zet ik hem weer buiten (achtertuin ik zit met display aan de voorkant) en een paar minuten later staat er weer --- wat zou het probleem kunnen zijn ?
Door tjabine
#8416
Ik weet niets van de wmr-200, maar kan het zo zijn dat hij hem niet meer ontvangt dan.
De afstand te groot ofzo.
Door duck1966
#8417
de afstand zal het niet zijn denk ik hij staat al 4 maanden daar zonder probleem
Door tjabine
#8419
Als je eens probeer hem 2 meter dichterbij te zetten.
Aangezien hij binnen wel werkte.
Misschien heeft je buurman wel een andere telefoon ofzo, ik heb wel eens gehoord dat je dan wel eens signaal storing kan krijgen.
Door jansmit
#8420
duck1966 schrijft:
ik heb een wmr-200 nu laatst met de koudere dagen ging op het display de regenmeter op - - - staan terwijl er 0.0 moet staan nu heb ik zo van oke met de kou hebben de baterijen het slecht dus net nieuwe baterijen in gedaan en gereset ik heb hem ook meteen schoon gemaakt hier bij de pc en hij gaf ook meteen 7 mm regen aan dus zet ik hem weer buiten (achtertuin ik zit met display aan de voorkant) en een paar minuten later staat er weer --- wat zou het probleem kunnen zijn ?

Het symbool van de regen ingedrukt houden tot je een piep hoor, er wordt geprobeerd om opnieuw contakt te maken
Door nolversteeg
#8437
de WMR928 geeft ook --- als er teveel beweging is in de opname schommel