- 15 okt 2009, 09:19
oregon.jpg (17.73 KiB) 3409 keer bekeken
Ik kreeg vanmorgen deze ibood aanbieding in de email:
# Merk: Oregon Scientific
# Type: I600 InstaForecast Weer Adviseur II
# Weersvoorspelling over 5 dagen via het internet en lokale weersvoorspelling
# 5 dagen weersvoorspelling met hoogste en laagste temperatuur voor 5 selecteerbare wereldsteden
# Keuze uit 2000 steden over alle continenten
# Continue bijwerking van de weersvoorspelling via een gebruiksvriendelijke PC software (XP & Vista) en het internet
# Een éénmalige instelling in uw PC zal alle informatie naar het weerstation zenden via een draadloze USB hub
# Weerswaarschuwingen en adviezen voor de regio van ieder geselecteerde stad
# Lokale binnen- en buitentemperatuur en binnenvochtigheid meting
Lijkt me wel een leuk weer hebbedingetje voor 39,95, de normale adviesprijs is 119,95 euro. Via Ibood is deze alleen vandaag te koop voor 39,95
Wie kent dit 'weerstation'? En wie heeft er ervaringen mee? Wat is de bron van de weers gegevens?
Meer informatie of bestellen...
Gr,
Luc
# Merk: Oregon Scientific
# Type: I600 InstaForecast Weer Adviseur II
# Weersvoorspelling over 5 dagen via het internet en lokale weersvoorspelling
# 5 dagen weersvoorspelling met hoogste en laagste temperatuur voor 5 selecteerbare wereldsteden
# Keuze uit 2000 steden over alle continenten
# Continue bijwerking van de weersvoorspelling via een gebruiksvriendelijke PC software (XP & Vista) en het internet
# Een éénmalige instelling in uw PC zal alle informatie naar het weerstation zenden via een draadloze USB hub
# Weerswaarschuwingen en adviezen voor de regio van ieder geselecteerde stad
# Lokale binnen- en buitentemperatuur en binnenvochtigheid meting
Lijkt me wel een leuk weer hebbedingetje voor 39,95, de normale adviesprijs is 119,95 euro. Via Ibood is deze alleen vandaag te koop voor 39,95
Wie kent dit 'weerstation'? En wie heeft er ervaringen mee? Wat is de bron van de weers gegevens?
Meer informatie of bestellen...
Gr,
Luc