Discussie forum met vragen over Oregon Scientific weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Hugozer
#5945
Zat het net inderdaad ook te lezen, op het Duitse wetterstationen forum.
Niet duur, redelijk compleet... vraag me af wat de keuze voor een WMR200 nog rechtvaardigt?
Door Punkie
#5946
Er is waarschijnlijk geen datalogger ingebouwd, dus voor computerregistratie moet de computer 24/7 aanstaan.
De WMR 200 heeft wel een datalogger.

Vriendelijke groeten,
Punkie
Door Frits
#5971
Jammer is dat je de data van de sensoren alleen via de PC kunt uitlezen en niet via een display.
Het gemis van een data-logger kun je ondervangen door de inzet van bijvoorbeeld de Meteohub (Linksys NLSU2 met Meteohub-software).

Groeten,

Frits
Door jango
#6207
ik wist niet dat dit forum ook al gebruikt mocht worden om reclame te maken voor bepaalde artikelen
de voorgaande link lijkt mij dat dit wel het geval is gezien de gebruikersnaam, registratie datum en de info in de guote

groet jan
Door wthus
#6208
jango schrijft:
ik wist niet dat dit forum ook al gebruikt mocht worden om reclame te maken voor bepaalde artikelen
de voorgaande link lijkt mij dat dit wel het geval is gezien de gebruikersnaam, registratie datum en de info in de guote

groet jan


MeteoHub en HWA werken samen, laat ik zeggen. MeteoHub heeft het mogelijk gemaakt dat gebruikers daarvan ook naar HWA kunnen uploaden wat eerder niet mogelijk was (als ik goed heb). Zie het dus niet zozeer als reclame, beste man bevestigd alleen dat het type station ook compatibel is met het systeem MeteoHub.