Discussie forum met vragen over Oregon Scientific weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door Jebo
#51586
Ik draai WD met een Oregon WMR200 en heb het volgende probleem:
Als ik bv. 's nachts de pc uit zet en 's morgens weer aan dan haalt hij de data van 's nachts niet op. Ook niet als ik in het rechter scherm aangeef dat hij bv. een dag eerder moet beginnen. Het lijkt wel of hij die data kwijt is; ik heb niet ingesteld dat hij data moet verwijderen na downloaden.
Zal misschien een instelling zijn in WD maar welke......
Door Jebo
#51654
Jebo schrijft:
Ik draai WD met een Oregon WMR200 en heb het volgende probleem:
Als ik bv. 's nachts de pc uit zet en 's morgens weer aan dan haalt hij de data van 's nachts niet op. Ook niet als ik in het rechter scherm aangeef dat hij bv. een dag eerder moet beginnen. Het lijkt wel of hij die data kwijt is; ik heb niet ingesteld dat hij data moet verwijderen na downloaden.
Zal misschien een instelling zijn in WD maar welke......


Is opgelost.
Zag de oplossing op Weather watch: Doe de batterijen uit de console, wacht +/- een half uur en doe ze er daarna terug in en reset de console. Hij zoekt dan de sensoren weer en ook de data kan weer geladen worden als de pc uitgestaan heeft.
Misschien is er nog iemand die hier iets aan heeft.
Door Overijse
#51655
Denk dat hier veel WMR bezitters iets zullen aan hebben.

@Mods
Misschien opportuun om dit topic naar de Oregon categorie te plaatsen ipv hier in Weather Display, omdat het probleem niet met WD te maken heeft.

Grtz
Kris
Door Jebo
#51656
Overijse schrijft:
Denk dat hier veel WMR bezitters iets zullen aan hebben.

@Mods
Misschien opportuun om dit topic naar de Oregon categorie te plaatsen ipv hier in Weather Display, omdat het probleem niet met WD te maken heeft.

Grtz
Kris


Klopt idd.
Ik dacht eerst dat het aan WD lag, maar uiteindelijk bleek de console de boosdoener.
Door Luc
#51658
Overijse schrijft:
@Mods
Misschien opportuun om dit topic naar de Oregon categorie te plaatsen ipv hier in Weather Display, omdat het probleem niet met WD te maken heeft.
Done!