Discussie forum met vragen over Cresta weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door dibasta
#32700
Nou moet het niet gekker worden!! sinds vanochtend 06:00u, geeft mijn windmeter de gegevens weer door, dat is toch wel heel vreemd!!

Maar dat neemt niet weg dat ik sowieso nieuwe batt. ga halen, bij de eerst volgende storing gaat hij naar beneden, ben een weekje vrij, dus zal het nog even aanzien!

Gr,
Peter.
Door dibasta
#32710
Nieuwe batterijen geplaatst, windmeter gereset, laten zoeken via de console naar signaal, resultaat 0,0 !!!!

De windmeter is hoogstwaarschijnlijk oveleden, maar snap er geen ene hol meer van!!!!!

Er zit wel een breukje in de antenne zag ik, maar zit wel vast, zou dat een eventuele oorzaak kunnen zijn?? maar dit is 2 weken geleden gebeurt( door een handige zwager van me):S

Voor de rest geeft hij alleen streepjes weer op de console, hij is vannacht om 00:00u spontaan uitgegaan, en om 06:00u gaf hij weer gegevens door,tot 12:00u!! rare zaak het lijkt wel of dit softwarematig gebeurt.

Gr,
Peter.
Door dibasta
#32713
Ik heb het hele geval uit elkaar gedraaid, nu blijkt dat er binnenin allemaal vocht zit, dus deze is dus niet waterdicht!!

Ga hem voorzichtig droogmaken, en dan maar eens zien of het euvel is opgelost!!

wordt vervolgd!!!

Gr,
Peter.
Door dibasta
#32715
Ik denk dat het is opgelost, hij doet het weer !!!!

zat veel vocht in, heb deze droog/schoon gemaakt beetje afkitten, en hij is volgens mij waterdicht!?

Vooralsnog doet hij het weer.

Gr,
Peter.
Bijlagen
Mast-4f76e9ad69e3fda460d71308e68aa993.jpg
Mast-4f76e9ad69e3fda460d71308e68aa993.jpg (149.01 KiB) 5878 keer bekeken